مدیر بازرسی و نظارت بر محصولات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: یک هزار و ۹۲ پرونده از ابتدای امسال تاکنون برای نانوایی‌های متخلف در قزوین تشکیل شده است.

نایب فرجی مدیر بازرسی و نظارت بر محصولات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: یک هزار و ۹۲ پرونده از ابتدای امسال تاکنون برای نانوایی‌های متخلف در قزوین تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

 نایب فرجی افزود: نانوایان متخلف در استان قزوین تاکنون به پرداخت ۱۶۷ میلیارد ریال جریمه محکوم شده اند.

مدیر بازرسی و نظارت بر محصولات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: کم فروشی، گران فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد و عدم فعالیت در ساعات تعیین شده از جمله تخلفاتی هستند که منجر به تشکیل پرونده برای نانوایی‌های متخلف شده است.

به گفته این مسوول حوزه نظارتی، از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۶ هزار و ۲۳۹ فقره بازرسی از نانوایی‌های استان قزوین انجام شده است.

نایب فرجی یادآور شد: امسال همچنین تاکنون نزدیک به ۹۰ هزار فقره بازرسی از واحد‌های عرضه کننده کالا‌های اساسی و مایحتاج عمومی در سطح این استان به انجام رسیده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر محصولات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین همچنین از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی در حوزه نانوایی‌ها و سایر کالا‌های اساسی موضوع را برای پیگیری به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار