وزش باد پدیده غالب جوی در خراسان رضوی است

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: وزش باد از امروز در خراسان رضوی به نسبت روزهای گذشته شدت بیشتری خواهد گرفت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: وزش باد از امروز در خراسان رضوی به نسبت روز‌های گذشته شدت بیشتری خواهد گرفت.

زهرا عنایتی کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: پیش بینی می‌شود این پدیده موجب ورود سامانه ابری به خراسان رضوی شود که البته بدون بارش باران خواهد بود.

او افزود: بیشترین سرعت وزش باد با ۳۲ کیلومتر در ساعت در شهرستان فریمان به ثبت رسیده است و از پایان وقت امروز وزش باد در مناطق جنوبی و بادخیز، با شدت بیشتری همراه خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: هم اکنون جوی آرام و بدون تغییر نسبت به روز گذشته بر آسمان خراسان رضوی حاکم است و بیشینه دما نیز در این استان نسبت به روز گذشته افزایش نسبی داشته است.

عنایتی بیان کرد: طی شبانه روز گذشته، نیشابور و سرخس با بیشینه دمای منفی یک و ۲۴ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده اند و طی همین بازه زمانی، کلانشهر مشهد نوسانات دمایی سه تا ۲۰ درجه‌ای را به ثبت رسانده است.

او تصریح کرد: در حال حاضر دمای هوا در مشهد ۱۴ درجه سلسیوس است و پیش بینی می‌شود امشب در سردترین ساعت به پنج درجه سلسیوس برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار