رییس دادگستری زرند گفت:وظیفه نیروهای انتظامی و امنیتی در شرایطی که دشمنان این مرز و بوم قصد ناامن جلوه دادن فضا را دارند بسیار اهمیت دارد.

ابوالفضل فرحبخش رییس دادگستری شهرستان زرند و رضا یعقوبی سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند  از کلانتری‌های سطح شهرستان بازدید کردند.

در این بازدید ابوالفضل فرحبخش رییس حوزه قضایی زرند گفت:وظیفه دستگاه انتظامی و امنیتی در شرایط حاکم بر کشور که دشمنان قسم خورده این مرز و بوم قصد ناامن جلوه دادن فضا را دارند بیش از گذشته با اهمیت است.

فرحبخش گفت: ضابطان انتظامی جز جدا نشدنی از بدنه دستگاه قضا در راستای نیل به هدف والای احقاق حق و عدالت در جامعه می‌باشند و این امر مگر با مسئولیت پذیری و انجام تکالیف قانونی محقق نمی‌شود .

ابوالفضل فرحبخش ضمن رضایتمندی نسبی از عملکرد کلانتری‌های سطح شهرستان به تسریع در انجام دستورات قضایی و تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در کلانتری‌های که موجبات رضایتمندی مردم خواهد شد تاکید کرد.

رضا یعقوبی سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب زرند عنوان کرد: ضابطان دادگستری، بازوان اجرایی دادسرا، در اجرای وظایف قانونی و از جمله آن وظیفه مربوط به مدعی العمومی دادستان می‌باشند و هرچقدر هوشیار و آماده باشند به همان میزان امنیت مردم تامین و ناامنی بزهکاران رقم خواهد خورد.

رضا یعقوبی به بازدید دوره‌ای از مراجع انتظامی اشاره کرد و گفت: بازدید و نظارت بر عملکرد ضابطین در راستای شناسایی نقاط ضعف و قوت و در جهت ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان می‌باشد؛ که امیدواریم در این بازدید‌ها شاهد صعود بیش از پیش عملکرد مجریان قانون و سربازان امنیت باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار