نخست وزیر سابق قطر درباره وقوع انتفاضه جدید به سبب جنایت‌های رژیم صهیونیستی هشدار داد.

حمد بن جاسم، نخست وزیر سابق قطر در رشته توئیتی به اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و نوشت: کشتاری که خودسردانه در سرزمین‌های اشغالی رخ می‌دهد، خراب کردن خانه‌ها و از بین بردن دارایی‌ها توسط رژیم اشغالگر و واکنش نشان ندادن کشور‌های عربی و جهان به این اقدامات و محکوم نکردن یا دست کم اعتراض نکردن به این اقدامات به من ثابت کرد آنچه اسرائیل انجام می‌دهد همواره بدون مجازات یا انتقاد باقی می‌ماند و همین مسئله اسرائیل را تشویق می‌کند تا به سیاست‌های ظالمانه خود و کشتار ادامه دهد. با توجه به اینکه اسرائیل احساس می‌کند در برابر هرگونه انتقادی مصون است و نیز با توجه به ناتوانی کشور‌های عربی، تعداد شهرک نشینان در سرزمین‌های (اشغالی) ۱۹۶۷ میلادی افزایش یافته است و در برابر این واقعیت دردناک فلسطینی‌ها هیچ نور امیدی نمی‌بینند.

بن جاسم افزود: پیش بینی می‌کنم، وحشیگری رژیم اشغالگر افزایش یابد و تعداد شهیدان بیشتر شود و شاید انتفاضه جدیدی رخ دهد که از انتفاضه پیشین که ۲۰ سال پیش رخ داد، شدیدتر باشد.

روز گذشته، عمار مفلح جوان بیست ساله فلسطینی در منطقه حواره، جنوب نابلس در کرانه باختری با شلیک یک نظامی صهیونیست به شهادت رسید. یک خبرنگار اقدام جنایتکارانه این نظامی صهیونیست را ثبت کرد. طبق آنچه در این ویدئو آمده است نظامی صهیونیست از فاصله یک متری مفلح را هدف قرار می‌دهد و پس از ممانعت از نزدیک شدن کادر درمان او را به شهادت می‌رساند. گفته می‌شود این اقدام وحشیانه نظامی صهیونیست نوعی «اعدام میدانی» محسوب می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار