درشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تربت جام مطرح شد

ایجاد کمپ ماده ۱۶ ویژه بانوان درتربت جام

فرماندارتربت جام گفت: با توجه به راه اندازی کمپ ماده ۱۶ ویژه برادران در ابتدای امسال می‌طلبد کمپ ماده ۱۶ ویژه بانوان نیز در شهرستان ایجاد شود.

حسین‌جمشیدی فرماندارتربت جام درشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی گفت: برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی افرادی که پاک شدند وبه جامعه باز گشتند باید مورد حمایت ویژه مسئولان قرارگیرند.

او با اشاره به فصل یخبندان و ماندن افراد بی سر پناه درخیابان افزود: شهرداری نسبت به راه انداری گرم خانه درفصل یخبندان اقدام و مکانی را مشخص کند تا مشکلی برای بی سرپناهان بوجود نیاد و همه مسئول حفظ جان آن‌ها هستیم وظیفه قانونی و انسانی مدیران است.

فرماندار تربت‌جام با اشاره به گرایش نوجوانان به استفاده از سیگار ادامه داد:تحت هیچ شرایطی به فروشگاه‌ها نباید اجازه بدهیم که سیگار به صورت نخی به افراد زیر ۱۸ بفروشند و سیگار کشیدن نوجوانان و جوانان قصه غم انگیزی برای جامعه و خانواده شده است.

جمشیدی با اشاره به نگاه سیاسی دشمن در حوزه تهیه وتوزیع مواد دخانی در جامعه و‌بویژه در آرایشگاه‌های زنانه اظهار کرد: مدیران نظارت، رصد و پویش جدی برآرایشگاه‌های زنانه را اعمال کنند که درحوزه مواد مخدر نگاه سیاسی دشمنان حاکم است.

او  با اشاره به اینکه رویکردشورای مبارزه با مواد مخدرکار فرهنگی، آموزش و تبیین گفتمان اجتماعی است تصریح کرد: در مراکز آموزش عالی، عمومی، اداری آموزش را سرلوحه کار قرار دهند و ایجاد تغییرات دروجود جوانان و نوجوانان رارصد کنند. وی گفت: مدیران طرح‌های پیشگیرانه کارشناسی شده قابل دفاع برای مقابله با مواد مخدر را ارائه دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار