معاون امور حقوقی، مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان گفت:بر اساس دستور رییس جمهور در حوزه ورزش دیگر کلنگ زنی نخواهیم داشت و تلاش ما بر تکمیل طرح ها خواهد بود.

بنیامین شکوه فر امروز در نشست مشترک روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و روسای هیات‌های ورزشی استان اصفهان در محل سرای ورزشکاران این شهر افزود: چهار هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی مربوط به سال هاو دوره‌های مختلف تصدی دولت هاست و تکمیل آن‌ها به ۵۰ هزار میلیارد تومان نیاز دارد.

او ادامه داد: در صورتی که امروز این مبلغ در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار بگیرد می‌توان پروژه‌ها را ظرف دو یا سه سال تکمیل کرد، اما میزان اعتبارات عمرانی این وزارتخانه تنها ۲ هزار میلیارد تومان است.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: بر اساس دستور رییس جمهور در حوزه ورزش دیگر کلنگ زنی نخواهیم داشت و تلاش ما بر تکمیل طرح‌ها خواهد بود.

شکوه فر تصریح کرد: در زمان آغاز به کار دولت سیزدهم آمایش سرزمینی در حوزه ورزش در کشور به صورت گسترده وجود نداشت و طرح‌های مرتبط با آن هم به صورت محدود بود.

او اظهار داشت: آمایش سرزمینی ورزش در این دولت با مشارکت سازمان برنامه و بودجه انجام شد تا توسعه ورزش در مناطق و استان‌ها بر اساس ظرفیت‌ها باشد.

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: مبنای نظر وزیر ورزش و جوانان اماکن ورزشی باید در اختیار هیئت‌های ورزشی باشد راهکار‌های قانونی آن در دست بررسی قرار گرفته است.

او با اشاره به وجود ١٢ هزار مکان ورزشی در کشور افزود: نگاه وزارتخانه به این اماکن تجاری نیست و باید در اختیار هیات‌های توانمند قرار گیرد.

شکوه فر با بیان اینکه افق ورزش استان اصفهان بسیار روشن است، خاطرنشان کرد: برای مثال دستیابی به افتخارات در جشنواره اخیر استعدادیابی نشان داد که ظرفیت در این استان بسیار بالاست.

معاون وزیرورزش وجوانان  با اشاره به اینکه ورزش و پیشرفت آن مختص و مربوط به یک دستگاه نیست، گفت: تعامل هرچه بیشتر اداره‌های ورزشی و سایر نهاد‌ها با یکدیگر سبب پیشرفت رشته‌های مختلف در کشور خواهد شد.

شکوه فر اضافه کرد: در سطح کلان کشور نیز تنها وزارت ورزش و جوانان متولی ورزش نیست بلکه این نهاد به عنوان یک هماهنگ کننده فعالیت می‌کند و دیگر جایگاه‌ها و مسئولان کشور نیز باید برای پیشرفت ورزش همکاری کنند.

در این جلسه درباره فعالیت‌ها و برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان و چالش‌های پیش روی ادارات و هیات‌های ورزشی این خطه بحث و تبادل نظر شد.

بازدید از پروژه‌های ورزشی در برخی شهرستان‌های شرق استان از دیگر برنامه‌های سفر معاون وزیر ورزش و جوانان به اصفهان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار