فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در شهرستان "ثلاث باباجانی" و کشف ۱۰ قبضه کلت کمری غیرمجاز خبر داد.

علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از اطلاع ماموران انتظامی "ثلاث باباجانی" مبنی بر ورود تعدادی اسلحه جنگی از آن سوی مرز‌ها به داخل شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با دریافت این گزارش اقدامات اطلاعاتی خود را آغاز و با تحقیقات بسیار موفق به شناسایی دو عضو باند که با یک دستگاه موتورسیکلت در حال انتقال و جابجایی سلاح‌های غیرمجاز به یکی از روستا‌های شهرستان بودند، شدند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: دو عضو باند قاچاق سلاح، زمانی که خود را تحت تعقیب پلیس دیدند با پرتاب محموله به زمین‌های اطراف و با استفاده از تاریکی هوا و شناختی که از منطقه داشتند، موفق به فرار شدند.

جاویدان با تاکید بر اینکه کار‌های اطلاعاتی برای دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد، خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی در ادامه و طی بازرسی‌های انجام گرفته ۱۰ قبضه اسلحه کلت کمری کشف کردند.

وی مبارزه با قاچاقچیان سلاح و مهمات را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد و گفت: در همین راستا و طی روز‌های گذشته ۲۴ قبضه اسلحه و ۱۴ هزار و ۲۵۰ عدد فشنگ از دو باند دیگر در استان کشف شده بود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.