فرماندار فارسان با اشاره به اجرای طرح‌های حمایتی دولت گفت: تعهد این شهرستان برای ساخت مسکن در دولت سیزدهم پنج هزار و ۵۳۶ واحد مسکونی است.

سید هادی صالحی گفت: قرار است سالانه یک‌هزار و ۳۸۴ واحد مسکونی و در مجموعه پنج هزار و ۵۳۶ واحد مسکونی در شهرستان فارسان ساخته و تحویل متقاضیان واجد شرایط شود.

وی با اشاره به لزوم تامین و ساخت مسکن برای گروه‌های مختلف به‌عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های دولت سیزدهم افزود: از مجموع تعهد شهرستان فارسان برای ساخت مسکن، سالانه ۴۷۳ واحد مسکونی سهمیه شهر فارسان است.


بیشتر بخوانید


صالحی تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است یک‌هزار و ۸۹۲ واحد مسکونی در شهر فارسان به عنوان مرکز شهرستان ساخته و تحویل متقاضیان واجد شرایط شود.

وی یادآور شد: از این میزان تاکنون مراحل قانونی واگذاری زمین ۳۰۰ واحد مسکونی در شهر فارسان انجام و پروانه ساخت بیش از ۲۰۰ واحد مسکونی صادر شده و عملیات اجرایی احداث افزون‌بر ۱۰۰ واحد مسکونی در حال تکمیل است.

صالحی اظهار داشت: با اجرایی شدن تعهدات شهرستان فارسان برای ساخت مسکن، در سال آینده در حوزه مسکن این شهرستان جهش قابل‌توجهی ایجاد می‌شود.

منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۲۷ آذر ۱۴۰۱
شهرستان زیبای فارسان از خوش اب و هواترین شهرستانهای چهارمحال و بختیاری است هر چه ویلاسازی و اصول مهندسی و زیرساختها و با ساخت خیابانها و بلوارهای زیبا و با فونداسیون محکم میتوان از هم اکنون این ساخت و سازها را محکم بنا کرد
Iran (Islamic Republic of)
Zagrosian
۱۳:۴۲ ۲۷ آذر ۱۴۰۱
این ساختمانها میتوانند از فلکه دادگستری تا دانشگاه هنر و سه راهی باباحیدر یا کوهرنگ ساخته شوند
آخرین اخبار