سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: با اجرای ۳۶ طرح ورزشی در استان سرانه ورزشی تا ۴۳ سانتیمتر افزایش پیدا می‌کند.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در شورای عالی ورزش گفت: این استان در سرانه‌های ورزشی با ۳۲ سانتیمتر سرانه به‌ازای هر نفر جزو آخرین استان‌های کشور است.

موعود بنیادی‌فرد تاکید کرد: ۲۹ طرح ورزشی از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری و هفت طرح از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی استان در حال اجرا است که سرانه ورزشی استان را تا ۴۳ سانتیمتر افزایش می‌دهد.


بیشتر بخوانید


وی تعمیر و نگهداری فضا‌های ورزشی چهارمحال و بختیاری را نیازمند چهار هزار میلیارد ریال اعتبار دانست و افزود: ۲ هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به استان و منابع تهاتر نفت به ورزش استان اختصاص یافت.

بنیادی‌فرد فرسودگی مکان‌های ورزشی چهارمحال و بختیاری را از چالش‌های ورزش استان اعلام و تصریح کرد: برای تعمیر و نگهداری فضا‌های ورزشی ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به سامان‌دهی ۳۸ هزار و ۶۹۹ ورزشکار در چهارمحال و بختیاری یادآور شد: ۲۸ تیم ورزشی استان در لیگ‌های برتر حضور دارند و تاکنون ۱۱۲ ورزشکار استان مقام قهرمانی کشوری، آسیایی و جهانی را کسب کرده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار