هدیه رئیس جمهور اوکراین به بایدن در کاخ سفید

زلنسکی در جریان سفرش به آمریکا مدال نظامی اوکراینی را به همتای آمریکایی خود در کاخ سفید اهدا کرد.

ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌ جمهور اوکراین در جریان سفرش به آمریکا مدال نظامی اوکراینی را به جو بایدن، رئیس‌ جمهور آمریکا در کاخ سفید اهدا کرد تا از آمریکا در بحبوحه جنگ اوکراین با روسیه تشکر کند.

به گزارش ایندیپندنت، زلنسکی گفت که این مدال را از طرف یک سرباز اوکراینی به بایدن اعطا کرده که خواستار اهدای آن به "یک رئیس جمهور بسیار شجاع" بوده است!

سفر زلنسکی به واشنگتن اولین سفر او به خارج از اوکراین از زمان آغاز جنگ است. ملاقات او با بایدن برای اعلام کمک‌های نظامی بیشتر آمریکا به اوکراین از جمله سامانه موشکی پاتریوت ترتیب داده شد.

بایدن در این دیدار گفت: «ما به تقویت توانایی اوکراین برای دفاع از خود به ویژه در دفاع هوایی ادامه خواهیم داد. ما در کنار شما ایستاده ایم.»

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین با استقبال از زلنسکی  مدعی شد واشنگتن از صلح در اوکراین حمایت می‌کند و بیش از ۵۰ کشور ۲ هزار تانک و خودروی زرهی و ۵۰ سامانه موشکی به کی‌یف می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۰۱ دی ۱۴۰۱
چقدر خودش رو جدی گرفته و مثلا تونسته بقیه رو تحمیق کنه!!! عجب دنیای پر هرج و مرجی شده که یه دلقک به یه متوهم هدیه از نوع مدال نظامی اونم مثلا از طرف یه سرباز به یه رئیس جمهور خیلی شجاع!!!!!؟!!!!!!!! اهدا میکنه!!!!!! پیش خودم خجل شدم که هم دوره حیات شیطانی این جرثومه های فساد تو دنیا هستم....
آخرین اخبار