برف بام کرمان را سپیدپوش کرد

بارش نخستین برف زمستانی در شهرستان کوهبنان موجی از شادی را در بین مردم ایجاد کرد.

مجید توکلی در حین بازدید از جاده‌های ارتباطی کوهبنان گفت: بارش نخستین برف زمستانی در شهرستان کوهبنان و بخش طغرالجرد خصوصا در برخی ارتفاعات چهره زمستانی به کوهبنان بخشید.

او افزود: بارش اولین برف زمستانی ارتفاعات شهر‌های کوهبنان و طغرالجرد را سفیدپوش کرد و موجب خوشحالی اقشار مختلف مردم به ویژه کشاورزان و دامداران این شهرستان شد.

فرماندار کوهبنان بیان کرد: بارش برف زمستانی در حالی این شهرستان را فرا گرفته است که کاهش نزولات جوی از سال‌های گذشته تاکنون به ویژه در فصل پاییز و زمستان موجب نگرانی مسئولین و مردم خصوصا کشاورزان و دامداران شده بود.

او افزود: بارش برف به همراه سرماو کاهش دما هم اکنون چهره‌ای کاملا زمستانی به کوهبنان، طغرالجرد و روستا‌های اطراف بخشیده و موجب شده تا مردم با لباس گرم و زمستانی راهی محل کسب و کار خود شوند.

توکلی گفت: بارش برف به همراه سرماو کاهش دما هم اکنون چهره‌ای کاملا زمستانی به کوهبنان، طغرالجرد و روستا‌های اطراف بخشیده و موجب شده تا مردم با لباس گرم و زمستانی راهی محل کسب و کار خود شوند.

او بیان کرد: خشکسالی سال‌های گذشته موجب وارد شدن خسارت زیاد به بخش‌های مختلف از جمله بخش کشاورزی و دامداری شهرستان شده است.

توکلی تصریح کرد: بارش برف و باران موجب می‌شود که مردم به تابستان سرسبز با هوای دلپذیر و مطبوع امیدوار شوند کشاورزان و دامداران نیز با انرژی مضاعف به کار خود ادامه دهند.

فرماندار کوهبنان ابراز داشت: به رانندگانی که قصد سفر در محور‌های اصلی و کوهستانی شهرستان را دارند توصیه می‌شود زنجیر چرخ و تجهیزات لازم را همراه داشته باشند و تا حد امکان از سفر‌های غیرضرور خودداری کنند، توصیه می‌شود رانندگان قبل از عزم سفر از سالم بودن بخاری خودرو، برف پاکن‌ها، سیستم روشنایی و چراغ‌های مه شکن مطمئن شوند.

توکلی بیان داشت: به رانندگان توصیه می‌شود که با توجه به مه گرفتگی و لغزنده بودن مسیر‌ها با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا بیشترین تسلط را بر خودرو داشته باشند و در شرایط بد آب و هوایی ضمن پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کنند.

برچسب ها: بارش برف ، رانندگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۳:۱۴ ۰۸ دی ۱۴۰۱
برف!! کدوم برف؟؟!! ما در شهر رابر استان کرمان به زیر ۴۰ سانتیمتر میگیم سرماریزک.. حیف که بچه های ما با این تغییرات اقلیم و افزایش دمای زمین بارندگی های قدیم را درک نمیکنند.. حتی در شهر های کوهستانی برف ریز..
Iran (Islamic Republic of)
سلمان
۱۴:۴۷ ۰۷ دی ۱۴۰۱
چه خوب
آخرین اخبار