سند برنامه راهبردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار کرمان رونمایی شد.

سند برنامه راهبردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در نشست شورای اداری جنوب کرمان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار کرمان رونمایی شد.

بهرام مسلمی مهنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: این سند به صورت میدانی و در ۱۶ جلسه با نخبگان جنوب کرمان تدوین شده است.

او افزود: سند برنامه‌های فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان دارای ۱۳ راهبرد برای ارتقای سطح فرهنگ منطقه است.

مسلمی مهنی تصریح کرد: این سند چشم انداز برنامه‌های فرهنگی هنری ۵ ساله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان است و برنامه‌های سالیانه این اداره کل از این پس براساس سند راهبردی تدوین شده، اجرا می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان عنوان کرد: نقاط قوت و ضعف حوزه فرهنگ و هنر و همچنین فرصت‌ها و تهدیدات این حوزه‌ها در این سند مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته و برای آن راهکار ارائه شده است.

مسلمی مهنی گفت: سند برنامه راهبردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بر الگوگیری از مدل استراتژی ماتریس swot استخراج شده است و امیدواریم با عملیاتی شدن برنامه‌های این سند شاهد تحول چشمگیری در فرهنگ و هنر منطقه باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار