فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری ۷ سارق حرفه‌ای وکشف ۲۰ فقره سرقت در نتیجه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.

سرهنگ قدرت حیدری زاد، فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: ماموران انتظامی شهرستان ایلام در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مطالبات به حق شهروندان، طرح دستگیری سارقان و متهمان تحت تعقیب را در سطح شهرستان به مرحله اجراء در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران با اقدامات هدفمند و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۷ سارق شدند که تاکنون متهمان به ۲۰ فقره انواع سرقت اعتراف کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام ادامه داد: دستگیری ۲ ارازل و اوباش، ۹ متهم و محکوم قضایی و کشف یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز را از دیگر نتایج حاصله در اجرای طرح عنوان کرد.

وی با اشاره به کشف مغادیری از انواع مواد مخدر، تصریح کرد: در این طرح، ۲ فروشنده مواد مخدر دستگیر و ۷ نفر معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل مراکز بازپروری شدند.

سرهنگ حیدری زاد در پایان با تاکید بر استمرار اینگونه طرح‌ها در ماه‌های پایانی سال بیان داشت: شهروندان می‌توانند هرگونه اخبار و اطلاعات خودشان در زمینه فعالیت باند‌های تهیه و توزیع مواد مخدر، سارقان و مخلان نظم و امنیت را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.