امکان خرید از طریق حساب وکالتی مشتری فراهم شد

رئیس اداره اطلاع رسانی سایپا گفت: برای اختصاص خودرو به مصرف کنندگان واقعی، امکان خرید از طریق تعریف حساب وکالتی فراهم شده است.

آقای قاسم خاکی جوان گفت:گروه خودروسازی سایپا به منظور پاسخگویی به درخواست متقاضیان خرید خودرو اقدام به اجرای طرح پیش فروش محصولات برای متقاضیان عادی و جوانی جمعیت کرده است.

به گفته او، بنظور اختصاص خودرو به مصرف کنندگان واقعی امکان خرید از طریق تعریف حساب وکالتی مشتری فراهم شده است.

رئیس اداره اطلاع رسانی و فضای مجازی سایپا ادامه داد: در حساب وکالتی، هیچگونه انتقال وجه در زمان پیش ثبت نام صورت نمی‌پذیرد و وجه خودرو در حساب مشتری تا اعلام منتخبین جهت ثبت نام باقی می‌ماند و مشتری می‌تواند وجه مربوط به ثبت نام در حساب وکالتی را در آخرین روز ثبت نام (۱۴۰۱/۱۰/۲۵) نزد بانک تکمیل کند.

او گفت: در حال حاضر امکان تعریف حساب وکالتی در بانک های، تجارت، صادرات، اقتصاد نوین و ملت به صورت حضوری و مراجعه به شعب فراهم شده که این فرآیند در بانک تجارت به صورت آنلاین امکان پذیر است.

خاکی جوان  گفت: مذاکره با سایر بانک‌ها در حال انجام است و در صورتی که در بانک دیگری این امکان فراهم شود مراتب به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.

برچسب ها: سایپا ، خودرو سازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یعقوب کریم زاده
۱۳:۲۵ ۰۲ بهمن ۱۴۰۱
سلام خیلی عالی می‌شود همه آزدم قسط خودرو بگیردخودش ضامن خودش باشد یا چک یا سفته یا سند خونه روستایی آرزو دارم یک خودرو خوب سوار شوم اخرلمری ۰۹۱۱۹۴۴۳۰۴۱ممنون ازصبوری شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۰۲ بهمن ۱۴۰۱
همه سر کاری بوده و فقط میخواستتند پول مردم رو بیارن تو بانک. طرف رفت طلاهای زنش رو فروخته گذاشته بانک بهد یک هفته بهش میگن شما برنده نشدید. حالا با همون پول میتونه همون اندازه طلا بخره؟
طلا فروش موقع خرید طلا اون رو قیمت پایین تر میخره و موقع فروش هم کلی مالیات و سود اجرت ساخت میگیره. خوش بحال دولت که مالیات گرفته خوش بحال طلا فروش که سود کرده و خوش بحال بانک که تراز مالیش یالا رفته و خودرو ساز هم دینش رو نسبت به این اقشار مرفه جامعه ادا کرده(طلا فروشان بانکی ها دولتمردان)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۳۰ دی ۱۴۰۱
سلام برای ما پیامک اومد که تا ۲۹ وقت دارین حسابتون وکالتی کنین و پول بریزین حساب ما ۲۸ که چهارشنبه بود کارهای بانکی انجام دادیم و پول ریختیم حساب تمام شرایط هم داشتیم اما از حسابمون پول کم نشده ینی قبول نشدیم؟
آخرین اخبار