۱۶۰ سرمایه‌گذار برای فعالیت در شهرک صنعتی بادام سامان اعلام آمادگی کردند

رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری از اعلام آمادگی ۱۶۰ سرمایه‌گذار برای فعالیت و سرمایه‌گذاری در شهرک تخصصی و صنعتی بادام شهرستان سامان خبر داد.

حسین برزگر در نشست شورای اداری شهرستان سامان تاکید کرد: زیرساخت‌های شهرک تخصصی بادام از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری فراهم و فراخوان جذب سرمایه‌گذاران در این شهرک انجام شده است.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به اعلام آمادگی ۱۶۰ سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی تخصصی بادام سامان افزود: اهلیت‌سنجی این سرمایه‌گذاران به‌سرعت انجام خواهد شد.

ریس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: مشاوران این سازمان در حوزه کاداستر برای رفع تداخلات زمین‌های کشاورزی شهرستان سامان فعال می‌شوند. ۱۶۰ سرمایه‌گذار برای فعالیت در شهرک صنعتی بادام سامان اعلام آمادگی کردند

برزگر راه‌اندازی مجتمع دامپروری سامان را از مطالبه‌های جدی فعالان این عرصه اعلام و تصریح کرد: مشکل آب مورد نیاز برای این مجتمع در سریع‌ترین زمان ممکن رفع و عملیات اجرایی آن به‌زودی آغاز می‌شود.

وی یادآور شد: برای ساخت و راه‌اندازی مجتمع دامپروری سامان علاوه بر آورده متقاضیان واجد شرایط از تسهیلات بانکی و سایر روش‌های سرمایه‌گذاری بهره‌گیری خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار