آتش نشانان انگلیسی در ادامه اعتراض به شرایط کاری و دستمزد و افزایش هزینه ها‌ی زندگی و همچنین نبود امنیت شغلی اعتصاب خواهند کرد.

اتحادیه آتش نشانان انگلیس اعلام کرد بیش از ۸۰ درصد از اعضای این اتحادیه در انگلیس، اسکاتلند، ولز و ایرلندن شمالی به اعتصاب دوباره رای مثبت دادند.

به گزارش رویترز، هنوز زمان دقیق اعتصاب آتش نشان‌ها اعلام نشده است، اما شماری از اعضای این اتحادیه اعلام کردند چنانچه در یک هفته آینده دولت به خواسته‌های آنان تن ندهد زمان اعتصاب خود را اعلام خواهند کرد.

اعضای این اتحادیه می‌گویند: در حالیکه تورم به بالاترین میزان در بیش از چهار دهه اخیر رسیده است از سال ۲۰۱۰ تا کنون اعضای این اتحادیه ۱۲ درصد از درآمدشان را از دست داده اند. کاهش درآمد و افزایش هزینه‌ها در حالی است که کار و مسئولیت‌های آتش نشانان به علت کاهش نیرو بیشتر شده است بدون اینکه دستمزدشان افزایش داده شود.

اعضای اتحادیه آتش نشانان می‌گویند: در صورت دست نیافتن به توافق با دولت بزرگترین اعتصاب سراسری دو دهه اخیر آتش نشانان در این کشور رقم خواهد خورد.

مت راک، دبیر کل اتحادیه آتش نشانان در انگلیس گفت: دولت باید بیدار شود و سطح خشم کارکنان خود را در اعتراض به دستمزد‌ها درک کند.

اعضای این اتحادیه می‌گویند در حالی که تورم سالانه در این کشور دوماه پیش ۱۰.۷ درصد اعلام شد دولت تنها با افزایش پنچ درصدی دستمزد آنان موافقت کرده است. دستمزد اتش نشانان در لندن که بالاترین دستمزد‌ها نسبت به سایر مناطق است متناسب با سابقه کار و مهارت اتش نشانان، سالانه حدود ۲۸ تا ۳۷ هزار پوند است که با توجه به افزایش سرسام آور هزینه‌های زندگی کفاف مخارج زندگی آنان را نمی‌دهد.

اعتصاب زنجیره‌ای کارکنان بخش‌های مختلف خدمات عمومی در انگلیس از تابستان امسال در این کشور آغاز شده و همچنان با گستردگی بیشتر در انگلیس ادامه یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار