افتتاح پنج طرح شهری در مشهد

همزمان با دهه فجر، پنج طرح شهری در حوزه منطقه ۳ شهرداری مشهد، با حضور سرپرست شهرداری این شهر افتتاح شد.

جواد اصغری سرپرست شهرداری مشهد گفت: یکی از این طرح ها، راه اندازی ۲۹ دستگاه اتوبوس جدید است که تمامی این اتوبوس‌ها از نوع کف کوتاه، فاقد پله و دارای رمپ ورود ویلچر برای استفاده توان یابان هستند.

او افزود: همچنین به منظور کمک به کاهش آلودگی هوا، اتوبوس‌های خریداری شده دارای استاندارد آلایندگی یورو ۴ و ۵ و مجهز به فیلتر DPF هستند که آلایندگی کمتری ایجاد می‌کند

سرپرست شهرداری مشهد درباره چهار طرح دیگر افتتاح شده در این منطقه در مجموع با اعتبار۹۵۰ میلیارد ریال، ادامه داد: یکی از این طرح ها، بازگشایی محور شهید محبی و بهسازی محور رسالت است.

اصغری بیان کرد: ساماندهی و بهسازی معبر ابتدای رسالت شامل پیاده روسازی، آسفالت و اصلاح هندسی (از بزرگراه شهید میرزایی تا کال دروی) است.

او تصریح کرد: یکی دیگر از طرح‌های این منطقه، اتصال محور شهید محبی به رسالت است که برای اجرای آن، ۱۶ هزار مترمربع زیرسازی، یک هزار متر جدول‌گذاری و ۱۶ هزارمترمربع آسفالت انجام‌شده است.

سرپرست شهرداری مشهد تاکید کرد: در قالب این طرح، دو دستگاه پل روی کال دروی (رسالت ۸۱ و رسالت ۸۵) هم ساخته شده است.

اصغری اعلام کرد: بهسازی و ساماندهی رسالت ۹۷ و اجرای طرح دوربرگردان همت‌آباد نیز چهارمین و پنجمین طرح افتتاح شده در این منطقه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
حتما اتوبوس های نو را میبرن بالاشهر اسقاطی های بدرد نخورو میارن میدن به پایبن شهرهای بد بخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
واقعا بعداز ده سال که مسکن مهر قرقی رو ساختین ومردم پایین شهر رو رو کله هم سوار کردین تازه به فکر راه افتادیم مهندسی ایرانی رو باشهردارباید تو گینس ثبت کنیم بخاطر طرحهای پت ومتانه واقعا مردم واسه مسولین ارزشی ندارن جا داره از کسایی که اول طرح رو پیاده میکنن وبعد فکر میکنن یه تقدیری بشه
آخرین اخبار