مدیر کل امور مالیاتی خراسان رضوی گفت: با تدوین برنامه‌های عملیاتی مالیاتی، ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان مالیات در ده ماهه نخست امسال وصول کردیم.

احمدرضا مدبر نیا مدیر کل امور مالیاتی خراسان رضوی گفت: با تدوین برنامه‌های عملیاتی مالیاتی جهت تامین منابع اعتباری، میزان ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان مالیات در ده ماهه امسال وصول کردیم که به حساب خزانه دولت واریز شده است که این میزان نسبت به دوره مشابه آن ۵۴ درصد رشد داشته است.

او افزود:جهت وصول مالیات ارزش افزوده و عوارض آن در ده ماهه امسال بالغ بر ۲ هزار و ۹۵۰ میلیارد تومان عوارض به شهرداری‌ها دهیاری‌ها و فرمانداری‌ها پرداخت شده که نسبت به دوره مشابه ۱۱۰ درصد رشد داشته است.

مدیر کل امور مالیاتی خراسان رضوی ادامه داد:در جهت اینکه بتوانیم با فعالان اقتصادی مساعدت داشته باشیم بالغ بر ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در ده ماهه اول امسال از محل منابع ملی اخذ کردیم درصددیم پایه‌های جدید مالیاتی ایجاد کنیم افرادی که دارای پرونده مالیاتی نیستند و یا فرار مالیاتی دارند شناسایی و به پرونده‌های جدید اضافه شوند تا بتوانیم منابع اعتبارات مالی در جهت بودجه استان تامین کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.