مردم استان چهارمحال و بختیاری باید نسبت به ثبت آخرین نشانی خود در سامانه ثبت احوال اقدام کنند.

سیدمهدی موسوی سرپرست اداره کل ثبت‌احوال چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای طرح سرشماری ثبتی مبنا از اهداف دولت سیزدهم در توسعه خدمات الکترونیکی بر اساس اطلاعات موجود در بانک اطلاعات ثبت احوال است و ضرورت دارد هم‌استانی‌ها نسبت به ثبت آخرین نشانی خود در این سامانه اقدام کنند.

وی افزود: مطابق تبصره ماده ۳ قانون الزام تخصیص شماره ملی و کدپستی به اتباع ایرانی مصوب سال ۱۳۷۶ و ماده ۳ آیین‌نامه همین قانون که در سال ۱۳۷۸ به تصویب هیئت وزیران رسیده است، همه اتباع ایرانی موظف هستند آخرین نشانی خود را در سامانه ثبت احوال ثبت کنند.


بیشتر بخوانید


موسوی ادامه داد: در این سامانه مردم ساکن چهارمحال و بختیاری که واجد شرایط هستند و تاکنون نسبت به ثبت‌نام کارت هوشمند ملی اقدام نکرده‌اند، می‌توانند اقدام به ثبت‌نام کنند و از این سامانه برای پیگیری وضعیت درخواست کارت هوشمند ملی پس از ثبت‌نام، تغییر زمان مراجعه و تعیین مکان دفتر انتخاب شده جهت تکمیل ثبت نام و پیش از تکمیل ثبت‌نام استفاده کنند.

وی گفت: تغییر مشخصات خود اظهاری، پیش از تکمیل ثبت‌نام و اعلام محل تحویل کارت هوشمند ملی در صورت ضرورت و به دلایلی مانند تغییر شهر محل سکونت نیز در این سامانه قابل انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار