فرماندار زرند گفت: کارخانجات و پیمانکارن باید نسبت به پرداخت معوقات کارگران توجه داشته باشند و پرداخت قبل از اتمام سال را در اولویت قرار دهند.

جلسه کمیسیون کارگری شهرستان به ریاست سیدرضا حسینی نژاد فرماندار و با حضور محمد ایزدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، سید رضا محمود زاده رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دیگر اعضاء این کمیسیون جهت رصد مسائل و مشکلات جامعه کارگری شهرستان در محل فرمانداری برگزار گردید.

سید رضا حسینی نژاد فرماندار در این جلسه با بیان اینکه باید شرایط لازم برای ایجاد محیط همراهی و همدلی کارگر با کارفرما فراهم شود تا کارگر بتواند به خوبی وظایف محوله خود را انجام دهد بر برگزاری جلسات منظم کارفرمایان با کارگران تاکید نمود.

اوبا بیان اینکه مواجهه کارگران با حقوق و مزایای معوقه پذیرفته نیست تصریح کرد: کارخانجات و معادن نسبت به تسویه معوقات قبل از پایان سال اقدام کنند.

در ادامه رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان به استناد مواد ۴۸ و ۴۹ و ۵۰ قانون کار در خصوص الزام کارفرمایان و پیمانکاران زیر مجموعه خود به اجرای طرح طبقه بندی مشاغل تاکید کرد و افزود: اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل را موجب افزایش روحیه و انگیزه کار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار