اتصال ۹۸ درصد مجوزهای كسب و كار به درگاه ملی مجوزها

۱۵ دستگاه تمام مجوزهایشان را به درگاه ملی مجوزهای کشور متصل کرده اما به دلیل تعلل برخی دیگر از دستگاه‌ها اتصال ۹۸ درصد مجوزهای دستگاهی به درگاه ملی مجوزها محقق شده است.

 ۹۸ درصد مجوزهای کسب و کار تا ۲۶ بهمن ماه به درگاه ملی مجوزها متصل شدند.بر این اساس تعداد ۱۵ دستگاه صد در صد مجوز هایشان را به درگاه ملی مجوزها متصل کرده‌اند.

همچنین از وزارت جهاد کشاورزی تعداد ۱۹ عنوان مجوز، وزارت بهداشت ودرمان آموزش پزشکی ۱۳ عنوان، وزارت صنعت، معدن و تجارت تعداد ۱۲عنوان، شهرداری کلانشهرها تعداد ۹ عنوان، وزارت راه و شهرسازی تعداد ۷ عنوان مجوز، بانک‌ مرکزی تعداد ۵ عنوان، وزارت آموزش و پرورش تعداد ۴ عنوان مجوز و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تعداد ۳ عنوان مجوز به درگاه ملی مجوزها متصل نشده است.

در این میان دستگاه هایی که هنوز مجوزهایشان به درگاه ملی مجوزها متصل نشده عبارتند از قوه قضاییه، وزارت کشور  و جامعه حسابداران رسمی. بر اساس این گزارش دستگاه هایی که هنوز شرایط صدور مجوز هایشان را به درگاه ملی اعلام نکرده اند هم عبارتند ازکانون وکلای دادگستری، سازمان نظام مهندسی ساختمان، سازمان برنامه و بودجه و فدراسیون های ورزشی.

 

اتصال ۹۸ درصد مجوزهای كسب و كار به درگاه ملی مجوزها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
لطفا پیگیری کنید آیا موانع جواز داروخانه برداشته شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
خبرگزاری محترم لطفا پیگیری کنید، وزارت راه و شهرسازی که اینجا اوله، چرا در اجرای مالیات خانه های خالی دست دست میکنه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
به تولیدیهای کوچک نظارت بکنیدحتی کف حقوق وزاراتخانه رانمیدهنداسم حق خوری قانونی کارآفرینی نیست اگر واقعانمیتوانند یا صرفا برایخوشان خانوادگی کارکنند یابصورت درصدی به کارگرسودبدهند نه اینکه بعدده سال سهم کارگر درد دست وپا و گردن باشه سهم خودشان خانه ماشین و ویلا!!!
Iran (Islamic Republic of)
اسداله
۰۸:۴۰ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
با سلام.من برای چند مورد اقدام کردم. برای یک مجوز خانگی اقدام کردم. فیش مالیات می خواست و من نتونستم فرآیند را کامل کنم و بیخیال شدم. هیچ جا هم توضیح ندادند که فیش مالیات زا چه جوری باید یک فرد حقیقی باید بگیریم.

چند بار هم سوال کردم هیچ جوابی ندادند.

به نظر میاد بیشتر تبلیغات هست کارشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
قوه قضائیه لطفا انحصار در دفاتر اسناد رسمی دفاتر خدمات قضایی و وکالت را بشکند. یکی از وظایف قوه قضائیه مبارزه با انحصار است لطفا در عمل این وظیفه کوشا باشید
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۲۳:۰۳ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
با این لیست بلند و بالا بهتر بود جاهایی که وصل شده را نام می بردید.یه عده را باید جلوی اداره چید و به رگبار بست و الا مایه شرم حکومت هستند و باعث و بانی همه نارضایتی ها هستند. تا حکومت نتواند افراد تحت سلطه خود را به راه درست هدایت کند از باقی انتظاری نیست. پول مفت خوردن و به نظام ضربه زدن مصداق همین مفسدین هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
پس کی جواز ساخت ( توی شهرداری این اصل قضیه ست ) اینترنتی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
نظام پزشکی تو اون قرمزهاست
آخرین اخبار