استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: رشد و توسعه استان در دولت سیزدهم روی ریل پیشرفت گرفت بطوریکه اعتباراتی که در طول یک سال اخیر به این استان اختصاص یافته با ۶ سال گذشته آن برابری می‌کند.

غلامعلی حیدری در نشست با رییس خانه احزاب کشور و جمعی از فعالان سیاسی این استان افزود: امسال سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص یافت که با جذب این میزان اعتبار استان به یک کارگاه سازندگی تبدیل می‌شود.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم سند توسعه استان در سه دوره کوتاه، میان و بلندمدت تدوین شد و بر اساس آن برای رفع چالش تامین آب پایدار در بخش‌های شرب، صنعت و کشاورزی، توسعه راه‌ها و تکمیل طرح‌های عمرانی پیشران اعتبارات قابل توجهی درنظر گرفته شده است که بخشی از این اعتبارات در سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به استان اختصاص یافت.


بیشتر بخوانید


استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به استان ۲۶ هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شد که ظرف ۲ سال جذب می‌شود و می‌تواند بسیاری از نیار‌های استان را پاسخ دهد.

حیدری خاطرنشان کرد: برای نخستین بار استان از محل ماده ۵۶ اعتبار قابل توجهی به استان اختصاص داده شد و علاوه بر آن از محل تهاتر نفت، تسهیلات ماده ۱۶ و ۱۸ منابع چشمگیری به استان اختصاص یافته است.

وی کسب رضایتمندی مردم را از مهمترین اهداف مجریان استان دانست و گفت: تلاش می‌شود با کار و خدمت شبانه روزی بتوان اعتماد و رضایت مردم را کسب کنیم و این مهم برای برگزاری انتخابات سال آینده بسیار مهم است.

استاندار چهارمحال و بختیاری، توزیع عادلانه اعتبارات با اولویت مناطق محروم را سیاست مهم دولت سیزدهم برشمرد و افزود: ۷۰۰ طرح نیمه تمام در استان وجود دارد که برخی از این طرح‌ها تبدیل به موزه شده بود، اما با روی کار آمدن دولت سیزدهم با اختصاص اعتبار مناسب این طرح‌ها وارد جریان تکمیل شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۱۰:۱۷ ۱۱ اسفند ۱۴۰۱
آب پایدار و مانا و ماندگار دشتهای استان را از دریاچه سد کارون چهار استان تامین کنید و خطوط انتقال را تکمیل کنید این خواست ما مردم استان پر آب و بام ایران چهارمحال و بختیاری از مسولان استانی و کشوری و نمایندگان است
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۰:۱۵ ۱۱ اسفند ۱۴۰۱
خواهشاً ریل اتصال استان به بنادر جنوبغرب و مرکز را با مشارکت شرکتهای ملی و بزرگ این چند استان برخوردار و بهره مند از این خط ملی را شتاب دهید
آخرین اخبار