یک فروند هواپیمای مسافری رژیم صهیونیستی با حداقل ۲۳۰ سرنشین، به‌دلیل مشکلاتی که فنی اعلام شده، در فرودگاه تل‌آویو به‌صورت اضطراری فرود آمد.

رسانه‌های صهیونیستی بامداد یکشنبه از فرود اضطراری یک فروند هواپیمای مسافربری متعلق به خطوط هوایی «اِل‌عال» دقایقی بعد از برخاستن از فرودگاه «بن‌گوریون» خبر دادند.

طبق گزارش‌ها، این هواپیمای بوئینگ ۷۸۷ رژیم صهیونیستی با حداقل ۲۳۰ سرنشین که عازم توکیو بود، به دلیل مشکلاتی که فنی اعلام شده، در فرودگاه تل‌آویو به‌صورت اضطراری فرود آمد.

با اینکه هنوز جزئیاتی از دلیل این فرود اضطراری رسانه‌ای نشده، اما تصاویر منتشر شده از فرودگاه بن‌گوریون نشان می‌دهد که تعداد زیاد و غیرمعمولی از نیرو‌ها و خودرو‌های امدادی نزدیک باند فرود در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند.

این در حالی است که روزنامه «یدیعوت آحارونوت» گزارش داد که هواپیمای بازگشتی به فرودگاه بن‌گوریون وضعیت اضطراری اعلام کرده بود، به همین دلیل نیرو‌های امدادی و خدمات اورژانسی در این فرودگاه مستقر شدند.

اراضی اشغالی این روزها شاهد تظاهرات صهیونیست های معترض به کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم  صهیونیستی در تل‌آویو و حملات خشن پلیس و نیرو‌های امنیتی به تظاهرات‌کنندگان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۱۴ اسفند ۱۴۰۱
یه وجب جا فرود اضطر در تل اویو کجا میخاسه بره
آخرین اخبار