نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه بهسازی محور فرخ‌شهر-شلمزار با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.

احمد راستینه در حاشیه آیین کلنگ‌زنی پروژه بهسازی محور فرخ‌شهر به شلمزار، گفت: پروژه بهسازی محور فرخ‌شهر به شلمزار با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان به زمین زده شد.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از اقدامات مهم مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری به خصوص در حوزه انتخابیه بنده توسعه راه‌های مواصلاتی است.


بیشتر بخوانید


وی افزود: یکی از این محور‌ها جاده شهرکرد به شلمزار و فرخ‌شهر به شلمزار است لذا از ۲ سال گذشته پیگیری‌های فشرده‌ای در خصوص اخذ ردیف ملی برای این پروژه‌ها آغاز شد.

راستینه اضافه کرد: از محل ماده ۵۶، ۵۰۰ میلیارد تومان برای محور‌های شهرکرد-شلمزار و فرخ‌شهر-شلمزار مصوب شد که ۲۰۰ میلیارد تومان از این اعتبار برای تکمیل محور شهرکرد به شلمزار تخصیص یافت.

وی عنوان کرد: ۳۰۰ میلیارد تومان برای بهسازی، توسعه و رفع نقاط حادثه‌خیز جاده فرخ‌شهر به شلمزار ابلاغ شد.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز کلنگ این پروژه به طول ۳۸ کیلومتر به زمین زده شد تا ضمن رفع نقاط حادثه‌خیز، توسعه جاده مسیر برای اجرای فاز دوم پروژه آماده شود.

وی افزود: با توجه به اینکه اعتبار پروژه تامین شده است پیش‌بینی می‌شود با به‌کارگیری توان حداکثری پیمانکار پروژه زودتر به اتمام برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار