فرمانده انتظامی استان ایلام از تشدید طرح برخورد با موتورسواران متخلف در استان خبر داد.

سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در ششمین جلسه قرارگاه نوروزی گفت: توجه به مطالبات مردمی در حوزه امنیت اجتماعی از جمله برنامه ریزی‌هایی است که به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی اظهار کرد:طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف با هدف انضباط بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها و برخورد با راکبان متخلف در سطح استان به مرحله اجراء گذاشته می‌شود.

وی مطرح کرد: حرکات مخاطره آمیز، حرکت در خلاف جهت و پیاده روها، آلودگی صوتی با تغییر در ماهیت موتورسیکلت‌ها و ایجاد صدای دلخراش، ایجاد مزاحمت در بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها از جمله تخلفات موتورسواران متخلف است که پلیس به صورت ویژه با راکبان آنان برخورد می‌کند.

وی اظهار کرد: طرح برخورد با موتورسواران متخلف از امروز به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار دارد و نتایج اجرای طرح نیز به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین نارضایتی‌های اجتماعی از سوی موتورسوارانی است که با نوع رانندگی و رفتار خود، باعث آزرده خاطر شهروندان می‌شوند، گفت:همراهی مردم با اجرای طرح‌های امنیت بخش از مهم‌ترین ابزار‌های توفیقات پلیس در ارتقاء امنیت اجتماعی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.