محمودی اعلام کرد؛
توفان و بارش رگباری در کمین است/ آماده باش نیروهای امدادی
در حالی که قرار بود قیمت جدید خودروهای داخلی روز ۱۵ فروردین ماه اعلام شود، اما قیمتها هنوز منتشر نشده و شورای رقابت که بر اساس بند ۴ ماده ۶۱ قانون اصل ۴۴ قانون اساسی باید در جهت ایجاد شفافیت در بازار تلاش کند، به تکلیف خود عمل نکرده است.
اینجوری باید دوسال تو نوبت بمونیم لااقل ۳۵درصد افزایش از این قیمت نجومی بازار بهتره
به همین سادگی به همین خوشمزگی
درفرمایشاتشان بمناسبت سال۱۴۰۲ فرمودندامسال سال(( ۱۴۰۲))سال مهارتورم وتولیداست یقین داشته باشیدکه مهارتورم وتولیداتفاق خواهدافتادوتمام مشکلات حل خواهدشد.
عمدا دیر اعلام میکنن که اگه کسی نخواست پولشو دریرتر از بانک دراره.
مسئله فلسطین چی؟
قیمت خودرو باید واقعی و متناسب با بازار شود تا دست رانت خواران و دلالان کوتاه شود و درآمد حاصل در اشتغال جوانان و مسکن هزینه شود. چرا خودرو ۸۰۰ میلیونی در بازار باید ۲۰۰ میلیون به دست دلال بیفتند؟ چرا از بین المال هزینه باید به افراد خاص داده شود
طبق آماری که منتشر شد زیر 900 هزار نفر ثبت نام کردن.
الان بانک ها حداقل 23 درصد سالانه به سپرده سود میدن این یعنی سود خودشون و بر میدارن و 23 درصد به ما میدن ما بگیم حداقل سود 30 درصد سالیانه.
خوب بریم سراغ حساب کتاب: فرض بگیریم 800 هزار نفر صد میلیون پول به حساب ها واریز کردن که میشه 80 هزار میلیارد تومن (معادل 1 میلیارد و 600 میلیون دلار)
و با احتساب سود سالانه 30 درصد، این عمل نکردن به ظاهر به قانون اساسی و تخلف صورت گرفته (شما این قسمت و استیکر خنده بذار) که تقاضا دارم شما به عنوان خبرگزاری پیگیر نتایج بررسی این تخلف باشید (بازم استیکر خنده) میشه روزانه 65 میلیارد و 750 میلیون تومان که با در نظر گرفتن تاریخ 23 اسفند به عنوان آخرین روز افتتاح حساب وکالتی تا این تاریخ سودی در حدود 1643 میلیارد تومان سود از عملا هیچ کاری نصیب دولت شده است.
الان همه ثبت نام کردند نمیدونن ماشین که نوشتن چه قیمت هست
اصلا میتونن با این قیمت ها پرداخت کنن یا نه
همه چیزمون به هم میاد
پراید ۱/۵ میلیار
پژو بالای ۳ میلیارد
اجازه خروج خودرو بالای ده سال کار رو هم از درب منزل ندن
۱۲۵ سی سی شده ۶۵ملیون.....
قیمت کارخانه.
خدا خیرت بده جناب مخبر
افزایش یکباره قیمت خودرو فشار رو بر مردم بیشتر میکنه و همچنین تورم رو افزایشی میکنه.
امیدوارم شورای رقابت توجیه بشه و درک کنه .آمین
امیدوارم
جند راه هست : بهترین آن ساخت یک مجموعه تست خودرو جدید و تعاریف درست از استاندارد و ایمنی است. در این راه حل هر که بتواند تستها را بگذراند پلاک تردد مربوطه را اخذ می کند . مثلا خودرو مجوز برای جاده های درون شهر با سرعت ماکزیمم نود تا می گیرد . در این حالت با شکستن انحصار واردات و مونتاژ عده زیادی می توانند در شرکتهای کوچک و بزرگ خودرو بسازند . قیمت منصفانه می شود و فرآیند مخرب و معیوب موجود گره اش باز می شود . کاهش مصرف بهبود ایمنی و قیمت مجالی برای ارزش دهی پیدا می کنند .
این یک روش درست در کشورهای خودرو ساز پیشرو است.
راه سریع ولی نچندان خوب مجوز واردات خودرو است. با گمرکی حدود 10 درصد. مرگ یکبار شیون یکبار. یا خود رو ساز می شویم یا توهمی است که با هزینه هنگفت جانی و آلودگی محیطی و مال پایان می یابد.
هدف این طرح صرفا جمع کردن پول توی دست مردم و جلوگیری از سرازیر شدن آن به بازار طلا و دلار بود،
ببخشید ،
هان.........
سردرگم ،
پیمان اشراقی.
مگر چه کسی یا کسانی پشت این قضیه هستند ؟!!!
چرا واقعیت رو به مردم نمی گین ؟؟
البته ما می دونیم که کار خود مسئولین و سرمایه دارها هست و سود اونا داخل این قضایا مشخصه
نمی کردند
حیف از اینهمه نامردی که در حق این مردم میشود اون هم مردمی که در دنیا واقعا در وطن پرستی لنگه ندارند
قیمت خودرو باید واقعی و متناسب با بازار شود تا دست رانت خواران و دلالان کوتاه شود و درآمد حاصل در اشتغال جوانان و مسکن هزینه شود. چرا خودرو ۸۰۰ میلیونی در بازار باید ۲۰۰ میلیون به دست دلال بیفتند؟ چرا از بین المال هزینه باید به افراد خاص داده شود
چرا نمیگی خودرو 200 میلیونی رو چرا باید 800 میلیون بفروشن؟
قیمت خودرو باید واقعی و متناسب با بازار شود تا دست رانت خواران و دلالان کوتاه شود و درآمد حاصل در اشتغال جوانان و مسکن هزینه شود. چرا خودرو ۸۰۰ میلیونی در بازار باید ۲۰۰ میلیون به دست دلال بیفتند؟ چرا از بین المال هزینه باید به افراد خاص داده شود
شاید هم رقابت با توان مردم