کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز حقیقی‌ها خالص خرید ۲۱۹۴ میلیارد تومانی را رقم زدند که بیشترین ورود پول از زمان ریزش مرداد ۹۹ به شمار می‌رود.

کارشناس بازار سرمایه گفت: شروع پر هیاهوی بورس در آغاز هفته با رکود ورود پول و بازار تمام سبز همراه شد ورود و جریان پول روی تابلو معاملاتی مشهود است و بازار همچنان فروشندگان را پشیمان می کند و ایجاد چنین حسی میان فعالان بازار و گسترش نگاه میان مدتی به جای نوسان می‌تواند کمک کننده به ادامه‌ی روند صعودی باشد.

به گفته این کارشناس بازار سرمایه، سهم‌های متوسط و کوچک بازار عملکرد بسیار خوبی داشتند و شاهد اقبال بازار به این سهم‌ها باشیم. ملی صنایع مس ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد، نرخ ارز لحاظ شده در محاسبه قیمت پایه محصول کاتد مس نرخ نیمایی و مبادله‌ای است. آقای خاندوزی، وزیر اقتصاد منتفی شدن عرضه خودرو از طریق بورس کالا را تکذیب کرد که این موارد از جمله اخبار حوالی بازار بود.

وفایی گفت: امروز ارزش معاملات خرد سهام (سهام و حق‌تقدم) بیشتر از ۱۴هزار میلیارد تومان بود و همزمان حقیقی‌ها خالص خرید ۲۱۹۴ میلیارد تومانی را رقم زدند که بیشترین ورود پول از زمان ریزش مرداد ۹۹ به شمار می‌رفت.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: در معاملات امروز تعداد نماد‌های مثبت ۷۰۸ و تعداد نماد‌های منفی ۳۸ نماد بود و در انتهای بازار شاخص کل بورس با رشد ۷۴ هزار و  ۲۳ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۲۵۳ هزار و ۹۴۶ واحدی ایستاد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار