اولویت اصلی سازمان راهداری اصلاح و رفع نقاط حادثه خیز در کشور است

معاون سازمان راهداری گفت: امسال اولویت اصلی سازمان راهداری اتمام ۳۰۰ پروژه نیمه تمام و رفع ۴۰۰ نقطه حادثه خیز در قالب تفاهم با پلیس راهور است.

آقای رضا اکبری گفت:  ۳۰۰ پروژه نیمه‌تمام در  خصوص اصلاح نقاط حادثه خیز در کشور داریم که امسال اولویت اصلی ما رفع این نقاط حادثه خیز است، همچنین در قالب تفاهم با پلیس راهور در اسفند سال گذشته مقرر شد از ۸۷۸ نقطه حادثه خیر امسال ۴۰۰ نقطه را برطرف کنیم.

به گفته معاون راهداری سازمان راهداری، اکنون برای رفع این نقاط حادثه خیز نیاز به ۸ هزار میلیارد تومان اعتبار است که بخشی از آن در قالب بودجه دیده شده است.

او می‌گوید: با اتمام ۳۰۰ پروژه نیمه تمام در سال گذشته و همچنین ۴۰۰ نقطه از ۸۷۸ نقطه حادثه خیز در مجموع امسال ۷۰۰ نقطه حادثه خیز در مناطق مختلف را برطرف خواهیم کرد.

اکبری گفت: طرح‌های رفع نقاط حادثه‌خیز در سازمان راهداری از ۱۹ فروردین در دست تهیه قرار گرفت و با تمامی استان‌ها جلسات کارشناسی برگزار شد. در برنامه است تا موارد کارشناسی شده با اولویت‌بندی در دستور کار قرار بگیرد که در ۲ ماه آتی این‌کار به مرور انجام خواهد شد.

معاون سازمان راهداری با تاکید بر اینکه اولویت اصلی ما  رفع این نقاط حادثه خیز افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای است ، گفت: سال گذشته موفق شدیم ۶۰۰ نقطه حادثه خیز را برطرف کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار