مدیرعامل بنیاد برکت خبر داد؛

سرمایه گذاری ۱۰ تا ۱۵ هزار میلیارد تومانی بر اقتصاد دریا

ترکمانه گفت: امسال یکی از اصلی ترین اولویت های ما تمرکز بر اقتصاد دریا محور و امنیت غذایی است.

محمد ترکمانه  گفت: ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه  درگاه های اینترنتی   فراهم شده است و ما از این ظرفیت ها می توانیم در حوزه اشتغال و قرض الحسنه با ایجاد مدل تامین مالی جدید استفاده کنیم .

او می‌گوید: امسال بر دو موضوع اقتصاد دریا محور و امنیت غدایی تمرکز کرده ايم و حدود ۱۰ تا ۱۵ هزار میلیارد تومان در این بخش سرمایه گذاری کرده ایم.

مدیرعامل بنیاد برکت ادامه داد: زنجیره آبی ، اقتصاد دریایی ، آبزیان و شیلات زنجیره سبز کشاورزی و استفاده از دانش روز و افزایش متراژ گلخانه را امسال به صورت ویژه پیگیری خواهیم کرد چراکه این اقدامات به صورت خرد قابل توسعه است.

ترکمانه گفت: تا پایان امسال امیدوار هستیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و باید از فناوری های روز دنیا استفاده کنیم چرا که این اقدامات از جمله پروژه های است که در آن سود آوری وجود دارد و امسال در این بخش برنامه های خوبی را تعریف کرده ایم.

به گفته او، مجموعه سداد تامین مالی و اتفاقا خوبی را رقم زده است.

 ترکمانه همچنین در خصوص اقدامات صورت گرفته در مجمع خیرین مدرسه ساز و اشتغال کشور گفت: در مجمع خیرین مدرسه ساز به دنبال آن هستیم که از طریق منابع مالی خیرین در حوزه اشتغال زایی فعالیت های صورت گیرد و در دو هفته آینده اولین جلسه آن برگزار می شود.

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: سرمایه گذاری خوبی و مشترکی هم بین شرکت های سرمایه گذاری و شرکت های هوش مصنوعی که مسئله را حل کند ایجاد شده که از طریق آن بتوانیم در این حوزه برنامه ریزی لازم را انجام دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار