سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، خردادماه امسال میزبان وزرای فرهنگ عضو سازمان همکاری‌های اقتصادی (اکو) خواهد بود.

نشست تمهید مقدمات برگزاری اجلاس وزرای فرهنگ کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اقتصادی (اکو)، روز گذشته (12 اردیبهشت‌ماه) با حضور حسین روزبه، معاون توسعه روابط فرهنگی بین‌المللی، حسین دیوسالار، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای ‌عالی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و مدیران دستگاه‌های مرتبط از جمله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت امور خارجه برگزار شد.

روزبه، معاون توسعه روابط فرهنگی بین‌المللی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در سخنانی، با تشریح جزئیات مختلف این اجلاس و اهمیت ویژه آن بر تعامل و همکاری همه جانبه همه دستگاه‌های مرتبط در حسن اجرای این مراسم تأکید کرد.

دیوسالار، مشاور وزیر و دبیر شورای عالی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نیز با بیان توضیحات جامعی از روند شکل گیری تصمیمات برگزاری اجلاس و میزبانی این سازمان، وظایف مختلف کمیته‌های اجرایی و اطلاع رسانی و دبیرخانه اجلاس را بازگو کرد.

در ادامه، نمایندگان دیگر دستگاه‌های اجرایی نیز نقطه نظرات خود را در خصوص برگزاری اجلاس وزرای فرهنگ کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اقتصادی (اکو) بیان کردند.

بنابر اعلام این خبر، اجلاس وزرای فرهنگ کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اقتصادی (اکو) ۲۳ خردادماه سال جاری به ریاست محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تهران برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار