مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: ۲.۵ کیلومتر از ۵ کیلومتر شبکه توزیع در حال احداث برای آبرسانی به شهرک جدید شهر ماژان اجرا شده است.

دوستی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: عملیات اجرایی آبرسانی به شهرک جدید شهر ماژان خوسف در دست انجام است و تا پایان اردیبهشت فروش انشعاب به مشترکان آغاز می‌شود.

او افزود: عملیات اجرایی آبرسانی شهرک جدید شهر ماژان با حدود ۳۰۰ مشترک نیاز به اجرای حدود پنج کیلومتر شبکه توزیع دارد که ۲.۵ کیلومتر آن تاکنون اجرا شده است.

دوستی گفت: با خرید و تأمین ۲ هزار متر لوله دیگر و حمل به محل طرح، عملیات اجرایی باقیمانده شبکه توزیع از هفته آینده شروع خواهد شد و امیدواریم تا پایان ماه فروش انشعاب به مشترکان آغاز شود.

همچنین استاندار خراسان جنوبی تیر پارسال در سفر به شهرستان خوسف از زیرساخت‌های عمرانی شهر ماژان بازدید کرد که تأمین اینترنت پرسرعت و آبرسانی به شهرک جدید شهر از مهمترین مطالبات مطرح شده در این بازدید بود.

وزارت کشور در سال ۱۳۹۹ مجوز ارتقای روستای ماژان مرکز بخش جلگه ماژان از توابع شهرستان خوسف، به شهر را صادر کرد و ماژان سی و یکمین شهر خراسان جنویی شد.

برچسب ها: آب و فاضلاب ، آبرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار