مساجد کوهبنان به استقبال دهه کرامت می روند

امام جمعه کوهبنان خواستار برگزاری مراسم های باشکوه دهه کرامت در کوهبنان شد.

در آستانه دهه کرامت جلسه هماهنگی جشن‌ها و برنامه‌های این دهه با حضور امام جمعه کوهبنان، علما و روحانیون، رئیس دفتر نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس، فرماندهان نظامی و انتظامی، شهردار و سایر اعضا در محل دفتر امام جمعه کوهبنان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه امام جمعه کوهبنان گفت: ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) را در روز اول ذی القعده خواهیم داشت و در روز یازدهم ولادت با سعادت امام رضا (ع) را در پیش داریم لذا باید جشن‌هایی در خور شان در مساجد و تکایا داشته باشیم.

حجت الاسلام مرتضی جعفری افزود: اگر کسی معرفت و محبت به اهل بیت داشته باشد اهل بیت در سختی‌ها خصوصا در روز قیامت در لحظه حساب و کتاب به فریاد او می‌رسند و رستگار می‌شود.

او بیان  کرد: جا دارد مراسم بزرگداشت حضرت احمد بن موسی ملقب به شاهچراغ در یکی از بقاع متبرکه شهرستان کوهبنان برگزار شود.

مقرر شد که مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران بعنوان دبیر جشن‌های دهه کرامت در شهرستان کوهبنان فعالیت کند و پس از تشکیل کمیته‌ها طبق برنامه ریزی هر شب در یکی از مساجد شهرستان جشن برگزار شود.

همچنین مقرر شد که جشن ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر پربار، جامع و با شکوه خاصی در مدارس با موضوع حجاب و عفاف برگزار  شود.

در دهه کرامت فضاسازی شهری، اجرای برنامه‌های شاد و با نشاط مساجد محور مد نظر نیز بود.

برچسب ها: دهه کرامت ، روز دختر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار