علائم حیاتی مغزی ملی پوش کبدی فارس فعال شد

سرپرست هیات پزشکی ورزشی فارس اعلام کرد: در تماس با پزشک معالج میترا شاهپرست؛ با مراقبت های انجام شده از سوی پزشکان و کادر درمان بیمارستان شهید رجایی ، علایم حیاتی مغزی این ورزشکار فعال شده و امیدواری برای التیام این ستاره فوتبال را افزایش داده است.

کاوه باشتی گفت:‌ هیات پزشکی ورزشی فارس از زمان اطلاع از به کما رفتن میترا شاهپرست پیگیر وضعیت این ورزشکار با اخلاق بوده است.

او با اشاره به شرایط خاص شاهپرست گفت:‌ جامعه ورزش فارس و کشور نگران وضعیت این ملی پوش هستند اما درخواست داریم تا شایعات و اخبار غیر موثق را منتشر نکنند و از طریق مراجع رسمی پیگیر حال این ورزشکار باشند.

باشتی تاکید کرد :‌ هم اکنون بهترین کادر پزشکی بیمارستان شهید رجایی شیراز مشغول درمان میترا شاهپرست هستند و تمامی اقدامات لازم به بهترین شکل برای وی درحال انجام است.

میترا شاهپرست ملی پوش شیرازی تیم ملی کبدی روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه به دلیل واِژگونی خودرو در یکی از جاده های جنوب غرب شیراز به کما رفت و به بیمارستان منتقل شد.

در این سانحه چهار سرنشین خودرو دچار آسیب شدند و مادر میترا جانش را از دست داد.

میترا شاه پرست که متولد ۱۳۷۶ است از سن ۱۸ سالگی رشته کبدی را شروع کرد و ابتدا به تیم ملی جوانان و سپس به بزرگسالان دعوت شد و در حالی که آماده اعزام به مسابقات آسیایی جاکارتا به دلیل مصدومیت نتوانست در این بازی های مهم شرکت کند و حدود ۶ ماه از میادین دور بود.

شاه پرست که پیش از کبدی در رشته های فوتسال و دو و میدانی فعالیت می کرد تا کنون کسب مقام اول مسابقات کبدی جوانان کشور، مقام سوم مسابقات کبدی ساحلی، مقام سوم مسابقات لیگ برتر کبدی و عضویت در تیم را در کارنامه دارد.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Singapore
رضاذوالفقاری
۱۲:۱۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام..ازخداوندشاکرم که به دعاهای مردم توجه زیادی دارد.نسبت به انسانهای خوب وقابل احترام..وامیدوارم که دعاهای مارابرای بهبودی خانم شاهپرست موردقبول خودبگرداند..الهی آمین یارب العالمین