جلسه بررسی مشکلات آرد و نان زرند با حضور مسئولان استانی و محلی در دفتر فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند در این نشست که با حضور رضا سنجری مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان، عبدالقائم ترابی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری و دیگر اعضای کارگروه آرد و نان این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه مردم می‌توانند جزئیات خرید نان خود را از طریق سامانه nanino.ir مشاهده کنند، افزود: مردم به ازای خرید‌هایی که انجام می‌دهند در آن برنامه سوابق خریدشان را مشاهده می‌کنند.

او افزود: همچنین امکان اظهار نظر در مورد کیفیت، احیاناً تخلفات و هر گونه رفتار غیرمتعارفی که از سمت نانوا مشاهده می‌کنند وجود دارد.

حسینی نژاد تصریح کرد: در مقابل هم رفتار‌های متعهدانه و درست کارانه‌ای که مشاهده می‌کنند را می‌توانند در اظهار نظر خودشان منعکس کنند.

او در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: برای تشویق استفاده مردم از کالابرگ، افراد سه دهک پایین جامعه در صورتی از اعتبار یارانه‌ای خود برای خریداری ۱۱ قلم کالای اساسی استفاده کنند، به میزان ۲۰ درصد برای هر نفر اعتبار اضافی در حساب سرپرست خانوار شارژ خواهد شد.

حسینی نژاد هدف از این طرح را کنترل نقدینگی و استفاده مردم از یارانه پرداختی برای بهداشت تغذیه عنوان کرد.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری نیز مشکلات نانوایان را کاهش سهمیه نانوایی‌ها و تاخیر در حمل کیفیت پایین آرد مطرح کرد.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری نیز، در خصوص پیگیری رفع مشکلات از مرکز استان قول مساعد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار