مراسم تودیع و معارفه فرماندار بستان آباد

مراسم معارفه فرماندار جدید بستان آباد و تودیع پاشایی فرماندار سابق شهرستان با حضور دکتر محمدی معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام غفاری با تقدیر از رویکرد و فعالیت‌های دولت سیزدهم در عرصه‌های مختلف تاکید کرد: ولایتمداری و حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب نقطه امید دوستداران و دلدادگان نظام و ناامیدی دسمنان است.
وی تصریح کرد: تلاش‌های دولتمردان در نقاط مختلف کشور گره‌ها را کشوده و امیدواری به آینده و توسعه کشور و همچنین حل مشکلات بیشتر شده است.
در ادامه این مراسم معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه بدنه دولت همکام با شخص اول دولت تلاش شبانه روزی برای حل مشکلات مردم را سرلوحه خود قرارداده گفت: برای خدمت به مردم ساعت اداری یاغیراداری و شب و روز ملاک نیست.

تراب محمدی  همچنین رویکرد دولت برای اتمام پروژه‌های قدیمی و نیمه تمام را برای حل مشکلات قدیمی و انباشته شده از دولت‌های قبل را یاد آور شد و افزود: پروژه‌های نیمه کاره که بخش عظیمی از سرمایه کشور را معطل کرده بود امید مردم را هم نشانه کرفته بود که دولت سیزدهم تلاش میکند قبل از تعریف پروژه جدید نسبت به تکمیل آن‌ها اقدام نماید.

معاون سیاسی استاندار همچنین گفت: برای نتیجه گیری بهتر در دوران طلایی پیش رو، حرکت در مسیر نظام و ولایت تنها در زبان کافی نیست و باید کلیه اقدامات و تصمیمات وجهت گیری‌ها در این راستا باشد.

وی ادامه داد:حذف رانت و روابط ناسالم اداری و عمل به وعده‌های دولت در همه زمینه‌ها را از جمله اولویت‌های مسئولان استانی و درخواست‌های مردم از فرمانداران است که مدیریت استان نیز دنبال تحقق آنهاست.

وی در ادامه با برشمردن برخی از پنانسیل‌ها و ظرفیت‌های شهرستان بستان آباد گفت: بخش گردشگری و معدن از جمله ظرفیت‌های بالقوه منطقه در جهت توسعه است که باید مدیریت جدید با جدیت برای شکوفایی بخش گردشگری و استفاده از ظرفیت معادن شهرستان تلاش کند.

در پایان این مراسم علیرضا توری بعنوان سرپرست فرمانداری بستان آباد معرفی و از تلاش‌های ۱۵ ماهه ابوالفضل پاشایی نیز تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.