عملیات نقشه برداری طرح تثبیت و صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی در روستاهای تربت جام آغاز شد.

در جلسه ای با حضور کارشناسان اداره کل ثبت اسناد واملاک خراسان رضوی ، رییس ثبت اسناد واملاک تربت جام،مدیر جهاد کشاورزی تربت جام وتعدادی از شوراهاو دهیاران در محل فرمانداری تربت جام برگزار و به مناسبت هفته قوه قضاییه در سه روستای شهرستان عملیات نقشه برداری اراضی کشاورزی به صورت رایگان آغاز گردید.

فرماندار تربت جام در این جلسه با تأکید بر اجرای طرح کاداستر ( حدنگاری) اراضی کشاورزی گفت: تثبیت و حدنگاری اراضی کشاورزی ونیز صدور اسناد مالکیت برای مالکان آرامش ایجاد می کند و اختلافات ملکی را به حداقل میرساند و خوشبختانه با همکاری ثبت اسناد و املاک تربت جام درهفته قوه قضائیه آغاز عملیات نقشه برداری برای سه روستای تربت‌جام رایگان انجام میشود.

حسین جمشیدی در ادامه افزود نقشه برداری رایگان ازکلیه اراضی تحت تصرف مالکین از مزایای مهم طرح حدنگار میباشد و از شوراها و دهیاران خواست در معرفی تصرفات مالکین دقت لازم را به عمل آورده و همکاری مطلوب با اداره ثبت اسناد و املاک و شرکت پیمانکارداشته باشند .

رئیس ثبت اسناد و املاک تربت جام در این جلسه با گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت: جهت تثبیت و صدور اسناد اراضی کشاورزی عملیات نقشه برداری و تشکیل پرونده در روستاهای زوادر، قلعه شیر و میانسرا به صورت رایگان آغاز شده و امیدواریم با همکاری شوراهاو دهیاران طرح حد نگاری اراضی کشاورزی را در سایر روستاها به مرحله اجرا برسانیم .

 رئیس اداره ثبت اسناد و املاک تربت جام به تثبیت و صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: حدود ۵۵هزار هکتار از اراضی کشاورزی تثبیت و اسناد مالکیت صادر گردیده و اداره ثبت اسناد و املاک تربت جام رتبه اول در استان خراسان رضوی را کسب نموده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.