شهردار شهرکرد از اجرای طرح جامع تبلیغات شهری و حذف زوائد بصری در سطح شهر خبر داد.

محمدحسین واحدیان با اشاره به بند ۲۷ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، گفت: در راستای زیباسازی شهر و ایجاد فضای بانشاط، طرح جامع تبلیغات شهری در شهرکرد اجرا می‌شود.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه حذف زوائد بصری از فضا‌های عمومی احترام به حقوق شهروندان است و این امر مهم با همکاری بیشتر شهروندان، کاسبان و مالکان محقق خواهد شد، اظهار داشت: در این طرح، شهرداری نیز تابلوها، بیلبوردها، استرابوردها، پل‌های هوایی و ایستگاه‌های اتوبوس را ساماندهی می‌کند.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: نصب بنرها، پوستر‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی سلیقه‌ای و بعضاً غیرمجاز در معابر شهری باعث ایجاد آشفتگی فضای بصری در شهر شده و علاوه بر آسیب به سیما و زیبایی شهر در برخی مواقع سبب بروز خطرات احتمالی و حتی حوادث برای شهروندان شده است.

واحدیان ادامه داد: مهمترین اتفاقی که شهروندان با ساماندهی و ایجاد انسجام در تبلیغات شهری شاهد خواهند بود، ایجاد فضایی نشاط‌بخش و زیبا در شهر است که در کنار آن، فرهنگ‌سازی و پیام‌رسانی به بهترین وجه و با بیشترین و موثرترین بازخورد صورت می‌گیرد.

وی گفت: تهیه و تدوین طرح جامع تبلیغات شهری برعهده سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد بوده است.

اکبر ایازی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد افزود: مهمترین اتفاقی که شهروندان با ساماندهی و ایجاد انسجام در تبلیغات شهری شاهد خواهند بود، ایجاد فضایی نشاط‌بخش و زیبا در شهر است که در کنار آن، فرهنگ‌ سازی و پیام‌رسانی به بهترین وجه و با بیشترین و موثرترین بازخورد صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این طرح موجب آسایش و ایمنی شهروندان و رضایت هرچه بیشتر آن ها اجرایی می شود، اضافه کرد: از اصناف و کسبه سطح شهر درخواست می‌شود تا با رعایت قانون و جلوگیری از سد معبر، ضمن احترام به حقوق شهروندی به افزایش زیبایی بصری شهر کمک کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار