شهردار شهرکرد گفت: مسئولان باید تا شب عید طرح‌های نیمه تما را تکمیل کنند تا در نوروز ۱۴۰۲ شاهد چهره متفاوت شهر باشیم.

محمدحسین واحدیان در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و سازمان عمران و بازآفرینی شهری باید اقدامات لازم درخصوص پاکسازی زوائد بصری، بهسازی بوستان ها، ورودی شهر‌ها و ساماندهی تابلو‌ها را انجام دهند.

وی نخستین اولویت کاری خود را تکمیل طرح‌های نیمه تمام عنوان کرد و افزود: تکمیل ۲۰ طرح از مجموع ۵۸ طرح نیمه تمام نیاز به تامین اعتبار دارد و تا حد امکان با کمک شورای شهر شهرکرد به آن‌ها اعتبار تخصیص داده شد.


بیشتر بخوانید


واحدیان اضافه کرد: هم اکنون کف سازی بافت تاریخی شهر در حال انجام است و سال آینده نیز جداره سازی این بافت انجام می‌شود.

وی گفت: جاده سلامت تا شب عید باید تکمیل و یک جاده نیز برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و ارتقای نشاط اجتماعی ایجاد شود.

واحدیان از برنامه‌ریزی برای ایجاد سه تقاطع غیر همسطح در شهر خبر داد و اظهار داشت: طرح مطالعاتی تقاطع میدان معلم، تقاطع آیت‌الله طالقانی به آیت‌الله کاشانی و میدان بوعلی سینا به کمربندی ۱۵ خرداد در حال نهایی شدن است.

وی تصریح کرد: طرح میدان معلم در شورای ترافیک مطرح و مصوبات لازم را دریافت کرده است، اما به علت مشخص نشدن تکلیف کمربندی جنوب اجرای آن در اولویت نیست.

واحدیان افزود: صنایع حوضچه‌ای، حریم قلعه چالشتر و زمین‌های روبروی دانشگاه شهرکرد ازجمله طرح‌هایی می‌باشد که چندسالی است معطل مانده، اما باید به سرعت تعیین تکلیف شود.

وی با بیان اینکه در شهرکرد دو منطقه داریم، ادامه داد: خدمات شهری، عمرانی، شهرسازی از سال آینده در این دو منطقه جداگانه ارائه می‌شود و بودجه به صورت مستقل تخصیص می‌یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار