معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: طبق گزارشات مرکز آمار کشور استان تورم نقطه به نقطه ۷ پله و ماهیانه ۶ پله بهبود داشته است.

سیروس ابراهیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان در آئین نکوداشت روز صنعت و معدن در لرستان که در سالن آمفی‌تئاتر اتاق بازرگانی استان برگزار شد، اظهار کرد: صنعت از سه قرن گذشته وارد زندگی بشر شد و تأثیرات شگرفی روی آن داشت.

او ادامه داد: صنعت مجموعه پیشانی است که بقیه واحد‌ها را دنبال خودش می‌کشاند و در جای جای زندگی بشر تأثیرات شگرفی دارد و با یک سرعت سرسام‌آور جلو می‌رود که مشکلات بشر را بیش از گذشته حل کند.

ابراهیمی تصریح کرد: آنچه اتفاق می‌افتد مرهون و مدیون کار دسته‌جمعی است که همه مدیران با هم دارند.

معاون استاندار لرستان بیان کرد: مجموعه مدیران استان کار انجام می‌دهند، دنبال بزرگ کردن نکات منفی در استان نباشیم، طبق گزارشات مرکز آمار کشور تورم نقطه به نقطه هفت پله و ماهیانه شش پله بهبود داشتیم.

ابراهیمی ادامه داد: توانستیم رایزنی با مدیرعامل شرکت شیر پگاه کشور داشته باشیم که ۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه شیر پگاه و ۱۰۰ میلیارد تومان در کشت و صنعت الیگودرز سرمایه‌گذاری و یک واحد کشت و صنعت در لرستان راه‌اندازی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان بیان کرد: چرا نقاط قوت استان را نمی‌گوییم، استان ما عقب افتاده نیست چرا نمی‌گوییم با برنامه‌ریزی، تلاش و زحمت تولید گندم ما در سال ۱۴۰۲ به ۴۰۰ هزار تن رسیده، در حوزه دانه‌های روغنی و کشت قراردادی رتبه اول کشور را داریم.

او بیان کرد: ما باید خودمان را برای استان و مملکت فدا کنیم نه استان و مملکت را فدای خودمان کنیم، باید دنبال قهرمان شدن کشور باشیم.

ابراهیمی ادامه داد: تفاهم‌نامه بستیم که دانشگاه‌ها پژوهشگران را در اختیار واحد‌های آر اند دی واحد‌های صنعتی قرار دهند و فعال شوند.

معاون استاندار خطاب به صنعتگران حاضر در جلسه گفت: ارتباط خود را با دانشگاه‌ها ایجاد کنید، لازم است با پارک‌های علم و فناوری و دانشگاه‌ها و ... همراه هم باشید.

LTE

برچسب ها: تورم ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار