وفایی گفت: پس از اینکه خبر توقف بورس کالا تکذیب شد امروز شاهد برگشت‌هایی در بازار بودیم، ولی برگشت اطمینان به بازار بی شک به زمان نیاز دارد.

رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه گفت: دوباره بعد از روز‌ها اصلاح قیمتی و متعادل شدن سهم ها، امروز نشانه‌هایی روی تابلو‌های معاملاتی از تلاش بازار ساز‌ها برای بهتر شدن بازار دیده شد و یک ساعت پایانی بازار بیشتر تلاش‌ها برای افزایش تقاضا و بهبود معاملات در گروه خودرویی به چشم می‌آمد.

به گفته او، پس از اینکه خبر توقف بورس کالا تکذیب شد امروز شاهد برگشت‌هایی در بازار بودیم، ولی برگشت اطمینان به بازار بی شک به زمان نیاز دارد، تصمیم‌های شبانه و نامه‌هایی که بعد از گذشت چند هفته منتشر می‌شود، نمی‌تواند راه حل این کار باشد.

او گفت: در معاملات امروز بازار سرمایه حقیقی‌ها ۲۹۵ میلیارد تومن پول از سهام و حق تقدم خارج کردند و تا به اینجا تراز مثبت ۹۵ میلیارد تومانی در صندوق‌های با درآمد ثابت ثبت شده است.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس امروز حدود ۴،۸۰۰ میلیارد تومان بود و در نهایت شاخص کل با افزایش ۶،۲۴۷ واحدی در محدوده ۱،۹۷۴ قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار