ضرورت مشخص شدن اولویت ها در برابر دشمن/ مسائل فرهنگی نقطه تمرکز دشمن است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: باید با اخلاق و رفتار خوب اولویت‌های مقابله با دشمن را مشخص و براساس آن‌ها عمل کرد.

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در همایش استانی دست اندرکاران برگزاری مراسم و مناسبت‌ها با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه‌های علمیه و بخش‌هایی از هر نهاد عهده دار تبلیغات هستند گفت: در فرایند تبلیغ، اخلاق و رفتار، گفتار و هنر مدنظر است و در شرایط کنونی در برابر دشمن باید اولویت‌ها مشخص شود.

او افزود: باید با ابتکار عمل و هماهنگی مردم توطئه‌های دشمن را در برابر تبلیغات سوء دشمن خنثی کرد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه تمرکز دشمن هم اکنون در مسائل فرهنگی و روانی است گفت: باید اولویت‌های دشمن را شناخت و بر اساس آن عمل کرد.

قناعت استاندار خراسان جنوبی نیز با اشاره به شرح وظایف دستگاه‌ها در خصوص مناسبت‌ها گفت: هنر ماست که باید سطح تعاملات را در استان‌ها افزایش دهیم تا به توفیقات بیشتری برسیم.

او افزود: در دنیا حرف اول را تبلیغات می‌زند و نظام سلطه و آمریکا استفاده فراوانی از رسانه و فیلم‌های هالیوودی می‌برد که تأثیر آن از تجهیزات نظامیشان بیشتر است.

قناعت عنوان کرد: باید سطح تعاملات در این خصوص بین دولت و مجلس نیز بیشتر شود و در مجلس ردیف اعتباری اختصاص یابد و در دولت چانه زنی شود.

استاندار از دست اندرکاران سازمان تبلیغات در شهرستان‌ها خواست پیگیر مسائل فرهنگی و تأثیرگذاری دینی در جامعه باشند و درحوزه نرم افزار و تولید محتوا بیشتر تلاش کنند و از نیرو‌های دلسوز، کاربلد و کارآمد انقلابی بهره بگیرند.

حجت الاسلام مشرفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز گفت: ظرفیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بسیار ارزشمند است و باید برای تحقق اهداف و آرمان‌هایمان به کار گیریم.

او افزود: راه اندازی کمیته‌های تخصصی، ایجاد شبکه رابطان نهاد‌ها و دستگاه ها، ایجاد شبکه رابطان محلات و مساجد و ایجاد بانک شعار‌ها از جمله اقداماتی است که تاکنون صورت گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار