حوادث ترافیکی نیشابور ۵۹ مصدوم بر جای گذاشت

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور گفت: حوادث ترافیکی طی تعطیلات پایان هفته گذشته در مناطق زیر پوشش این دانشگاه ۵۹ مصدوم بر جای گذاشت.

دکتر محمد شورورزی گفت: از این تعداد مصدوم ۱۶ نفر در محل حادثه درمان و ۴۳ مصدوم به بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی نیشابور منتقل شدند.

وی با بیان این که طی این بازه زمانی اورژانس ۱۱۵ نیشابور ۳۶ ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی انجام داده است ادامه داد: خوشبختانه این حوادث ترافیکی فوتی نداشته است.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور گفت: در تعطیلات اخیر در مجموع ۲۰۱ ماموریت توسط اورژانس ۱۱۵ نیشابور انجام شده است.

شورورزی با بیان این که این ماموریت ها ۲۰۸ مصدوم، بیمار و فوتی داشته است افزود: چهار مورد فوتی بر اثر بیماری داخلی و ایست قلبی، ۶۰ نفر از مصدومان یا بیماران در محل درمان و ۱۴۴ مصدوم یا بیمار به مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی نیشابور منتقل شدند.

وی ادامه داد: طی این بازه زمانی تنها یک مورد از ماموریت‌ها مربوط به گرمازدگی بوده که بیمار به درمانگاه شهر نیشابور منتقل شده است.

مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، سه پایگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن سه شهرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی نیشابور به صورت شبانه روزی و رایگان به ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به مردم شریف نیشابور می پردازد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار