سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس اعلام کرد؛

اعزام هیاتی از کمیسیون امنیت ملی به شیراز برای بررسی حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ(ع)

عمویی گفت: این هفته هیاتی از کمیسیون امنیت ملی برای بررسی میدانی حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ(ع) به شیراز اعزام می‌شود.

ابوالفضل عمویی در توضیح جلسه روز دوشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به خبرنگاران گفت: در بخش اول جلسه امروز کمیسیون، حادثه تروریستی شب گذشته حرم حضرت شاهچراغ(ع) شیراز مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: پس از تبادل اطلاعات و نظر اعضای کمیسیون، مقرر شد در این هفته هیاتی از کمیسیون امنیت ملی برای بررسی میدانی موضوع، به شیراز اعزام شود و پس از گفتگو با مقامات امنیتی محلی، گزارشی برای کمیسیون و مجلس شورای اسلامی از این حادثه تروریستی تهیه کنند.

عمویی عنوان کرد: در بخش دوم جلسه و در ادامه دعوت دوره‌ای از وزرای دولت برای حضور در کمیسیون امنیت ملی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کمیسیون حاضر شد و گزارشی از اقدامات این وزراتخانه در چندماه گذشته ارائه کرد.

وی افزود: وزیر ارشاد در این جلسه با ارائه آماری از افزایش رویداد‌های فرهنگی در ماه‌های گذشته و مشارکت مردم در این برنامه‌ها تاکید کرد که پس از حوادث سال گذشته، جریانات ضدانقلاب تلاش می‌کردند فضای فرهنگی کشور را دچار رکود کنند که برخلاف خواسته آنها، آمار‌ها موید آن است فضای جاری در حوزه فرهنگ بالنده و پویاست و عمده چهره‌های فرهنگی کشور هم همراهی خوبی رویکرد‌های نظام فرهنگی کشور داشته‌اند.

نماینده مردم تهران، اسلامشهر، تهران، ری و شمیرانات در مجلس گفت: وزیر ارشاد در گزارش خود، بر اهتمام ویژه این وزارتخانه بر توسعه دیپلماسی فرهنگی از طریق اعزام هیات‌های فرهنگی - هنری و فعال کردن رایزنی‌های فرهنگی تاکید کرد و از افزایش ظرفیت تولیدی کاغذ کشور از ۵ هزار تن به ۷۵ هزار تن خبر داد و گفت که با ادامه این روند، پس از بهره‌برداری از ظرفیت جدید تولید کاغذ بازیافتی، به زودی کشور در تامین کاغذ مورد نیاز خودکفا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
گاندو بفرستین اونجا درستش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
لعنت بر تروریستها
آخرین اخبار