مدیرعامل پایانه‌های مسافربری اصفهان گفت: پایانه‌های مسافربری از بیست‌وهفتم مردادماه، آماده اعزام زائران کربلا برای برگزاری مراسم اربعین است.

مدیرعامل پایانه‌های مسافربری اصفهان  با اشاره به اینکه در آستانه آغاز پیک سفر‌های تابستانی در شهریورماه و در آستانه آغاز سفر‌های زیارتی اربعین هستیم، گفت: پایانه کاوه یکی از پایگاه‌های اصلی و میعادگاه سفر‌های زیارتی عتبات عالیات به‌ویژه کربلای معلی و جابه‌جایی زائران به سمت مرز‌های مهران، خسروی، چزابه و شلمچه است که طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته سفر زائران اربعین حسینی امسال از بیست‌وهفتم مردادماه آغاز خواهد شد و تا بیست‌وپنجم شهریورماه ادامه دارد.

ابوالفضل توکلی افزود: از یک‌سو فصل تابستان و فرصت سفر‌های تفریحی و از سوی دیگر سفر زائران کربلا موجب شده است که مسافران با کمبود بلیت و اتوبوس مواجه شوند.


 او گفت: مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر دغدغه کمبود اتوبوس برای اعزام زائران به مرز‌های چهارگانه کشور به عراق و سایر سفر‌ها به شهر‌های مختلف در سطح کشور را به مسئولان استانی و اداره کل راهداری منتقل کرده که در این خصوص تمهیداتی از سوی مدیریت استان اندیشیده شده است.

توکلی افزود: این سازمان تمام تلاش خود را در جهت هماهنگی و سهولت سفر و اطلاع‌رسانی به متولیان امر برای مسافران و زائران انجام می‌دهد تا مشکلی برای رفت و برگشت مسافران وجود نداشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار