مدیر کل روابط عمومی ایران ایر گفت: ترفندهای جدیدی را سایت های فروش برای خرید بلیت پروازهای اربعین به کار می برند، در حالیکه ایران ایر به هیچ عنوان بلیت های خود را در سایت های دیگر عرضه نکرده است.

 آقای حسام قربانعلی گفت:  با توجه به اتصال شرکت هواپیمایی ایران ایر به درگاه پرداخت شاپرک و اقدامات امنیتی، امکان خرید بلیت توسط ربات ها وجود ندارد، اما برخی از سایت های فروش بلیت به علت گسترده بودن شبکه فروش آنها ترفندهای جدیدی را به کار می گیرند.

به گفته سخنگوی ایران ایر، پروازهای موجود  در سایت برای همه هموطنان و متقاضیان فراهم است، اما به علت گستردگی شبکه فروش سایت ها پروازهای ما را خریداری کرده و بلافاصله نسبت به خرید   اقدام و مابه التفاوت را  از مبلغ کارمزد پرداخت می کنند.

او تاکید کرد: فروش بلیت در سایت شرکت هواپیمایی ایران ایر در دو مقطع صبح و عصر انجام می شود و اکنون ظرفیت پروازهای ما به مرز ۴۰  درصد رسیده است و فروش همچنان ادامه دارد .

قربانعلی گفت: تکمیل ظرفیت به معنای اتمام موجودی نیست و متقاضیان هر زمان که اقدام کنند بلیت برای است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اشنا
۲۲:۲۶ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
بهیچ عنوان بلیط ایران ایرقابل خریدبرای مردم عادی نمی باشدودرهرشرایطی ناموجودمی زندپبشنهادمی شودبدون افزایش قیمت به دفاترایران ایرواژانس های منتخب به تعدادزیادبانظارت برقیمت مصوب واگذارکنید
آخرین اخبار