ششمین دفتر گمرکی خراسان رضوی افتتاح شد

با حضور مدیرکل گمرکات و مدیرکل استاندارد، ششمین دفتر گمرکی خراسان رضوی و نمایندگی استاندارد در کاشمر افتتاح شد.

جواد جعفری مدیرکل گمرکات خراسان رضوی گفت: راه‌اندازی این دفتر گمرگی در کاشمر نتیجه پیگیری‌های بیش از یک‌سال است.

او با بیان اینکه با توجه به فعالیت شرکت‌های تولیدی در سطح شهرستان و امکانات موجود در کاشمر برای راه‌اندازی دفتر گمرک پتانسیل قابل توجهی وجود داشته است، خاطرنشان کرد: تاکنون چندین مورد بازدید از شهرستان انجام و نیازسنجی لازم صورت گرفته است.

مدیرکل گمرکات خراسان رضوی ادامه داد: برای اینکه کاشمر بتواند خدمات را به واحد‌های تولیدی در شهرستان‌های اطراف و حتی خواف بدهد با راه‌اندازی دفتر گمرکی در این منطقه موافقت شد.

جعفری با اشاره به اینکه دفتر گمرک در شهرک صنعتی این شهرستان راه‌اندازی و تجهیز شده است، بیان کرد: سیاست دولت سیزدهم و به خصوص گمرک جمهوری اسلامی ایران این است که در تجارت خارجی اقداماتی را انجام دهیم تا در تولید و صادرات با کمترین هزینه و آسان‌ترین راه بتوانیم برای واحد‌های تولیدی و صادرکنندگان زمینه‌ای را فراهم کنیم که به راحتی در این مسیر گام بردارند.

او از گمرک، استاندارد و جهاد کشاورزی و ... به عنوان مهمترین ادارات در صادرات، تولید و تجارت نام برد و تصریح کرد: برای تسهیل صادرات و تولید امروز در کاشمر دو اداره گمرک و استاندارد با هم افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل گمرکات خراسان رضوی با اشاره به سیاست‌های گمرک تاکید کرد: انتظار داریم واحد‌های تولیدی بتوانند از ظرفیت‌های ایجاد شده به خوبی استفاده کنند و کار‌های صادراتی مورد نیاز را در این شهرستان انجام دهند، هر کالایی بخواهد صادر و یا وارد شود از همین شهرستان قابل انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار