افتتاح ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در کل کشور

عضو قرارگاه نهضت ملی مسکن گفت: امروز یکصد هزار واحد مسکونی شهری و روستایی و بافت فرسوده به مردم در سراسر کشور تحویل داده می‌شود.

محمدرضا صابری عضو قرارگاه نهضت ملی مسکن گفت: امروز در جلسه شورای عالی مسکن با حضور ریاست جمهوری، وزیر راه و شهرسازی و جمعی از اعضای ملی مسکن یکصد هزار واحد مسکونی در کل کشور افتتاح شود.

او گفت: تحویل واحد‌ها امروز در بیشتر نقاط کشور است به طوری که واحد‌های تحویلی به تفکیک خراسان رضوی با ۹ هزار ۴۷۷ واحد، استان تهران ۸ هزار ۷۲۸ واحد، همدان با ۷ هزار و ۲۵۸ واحد، هرمزگان ۵ هزار ۲۲۴ واحد و استان یزد ۳ هزار ۷۰۴ واحد تحویل متقاضیان خواهد شد.

صابری ادامه داد: همچنین در آذربایجان شرقی ۲ هزار، آذربایجان غربی ۲ هزار ۹۰۰ واحد، اردبیل ۱۸۰۶ واحد، اصفهان ۲ هزار و ۷۴۰ واحد، البرز ۱۲۱۰ واحد، ایلام ۴۱۵ واحد بوشهر ۱۸۶۰ واحد مسکونی و به ترتیب استان‌های دیگر هم واحد‌ها به متقاضیان اعطا خواهد شد.

عضو قرارگاه نهضت ملی مسکن اظهار کرد: از این یکصد هزار واحد مسکونی که امروز در کشور به متقاضیان اعطا خواهد شد بخشی شامل ۱۲۳ هزار و ۹۷۲ واحد در قالب نوسازی بافت‌های فرسوده، ۱۲۴ هزار و ۱۵۴ واحد در دست ساخت برای تامین مسکن کارکنان نیرو‌های مسلح، ۱۱۹ هزار و ۵۷۹ واحد ظرفیت واحد مسکونی قرارداد‌های منعقده برای پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به اشخاص دارای زمین خود مالکی و ۲۹۵ هزار و ۳۱۹ واحد تعداد واحد‌های مسکونی در دست ساخت جهت نوسازی مسکن روستایی است.

صابری تصریح کرد: در حال حاضر ظرفیت واحد مسکونی زمین‌های دولتی واگذار شده به صورت انفرادی و گروهی به متقاضیان واجد شرایط در قالب اجاره ۹۹ ساله معادل ۲۲۶ هزار و ۵۷۳ واحد مسکونی و واحد‌های مسکونی در دست ساخت برای متقاضیان واجد شرایط به صورت انبوه سازی روی اراضی اجاره ۹۹ ساله دولتی، معادل ۵۸۷ هزار و ۳۹۴ واحد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
خدا پدر احمدی نژاد بیامرزه ۲۰ ساله هرجی افتتاح میکنید از طرح مسکن مهر اون بنده خداست خدا عزتش رو روز افزون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
همین جناب احمدی‌نژاد با یارانه ۴۵ هزار تومانی
خانه رو از ۵۰ میلیون کرد ۲۰۰ میلیون وخیلی چیز های دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۱ ۰۶ شهريور ۱۴۰۲
دو میلیون خانه ساخت و تحویل مردم داد و خیلی‌ها را از جمله چند تا از برادران من را خانه دار کرد . بغیر از تعدادی از آن خانه ها(نزدیک به صدوهشتادهزارتاش) که آنهم تو این طرح به آن بزرگی بلاخره بد اجرا شده بود اما در کل طرح را اجرا ش کرد .اما حالا دو دولت بعداز ایشان همان تعداد راهم نمی‌توانند تمام کنند . یکی تو مسکن کاری نکرد اون یکی هم فقط ادعا و تو هفته دولتش بعداز دوسال سرکار گذاشتن مردم صدهزارتا آنهم نیمه کار با آورده زیادی که آنهم توسط افراد پولدار صاحب شدند و اقساط کمر شکن به تمام معنی که همان آدمهای پولدار می‌توانند از پسش بر بیان و تمام
آخرین اخبار