همزمان با هفته دولت، ۴۵ طرح هادی با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال در چهارمحال و بختیاری به بهره برداری خواهد رسید.

فرشید ریاحی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستا‌های استان تا کنون سه هزار و ۱۰۰ واحد با استفاده از تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۳ هزار و ۹۵۰ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی احداث شده و در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: هم‌اکنون دو هزار و ۲۴۷ واحد مسکونی در چهارمحال و بختیاری در دست احداث است که از این تعداد یک هزار و ۶۹۷ واحد بنیاد ساخت بوده و تاکنون از پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی برخوردار شده است.


بیشتر بخوانید


ریاحی با اشاره به اینکه همچنین احداث شش هزار و ۶۵۰ واحد نیز در امسال آغاز خواهد شد، ادامه داد: واحد‌های مسکونی در شهر‌های شهرکرد، فرخشهر و بروجن به صورت بنیاد ساخت و در ۴۵ شهر دیگر استان با واگذاری زمین به متقاضیان در قالب طرح گروه ساخت انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستا‌های استان تا کنون سه هزار و ۱۰۰ واحد با استفاده از تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۳ هزار و ۹۵۰ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی احداث شده و به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

ریاحی گفت: همچنین دو هزار و ۴۰۰ واحد نیز در حال احداث است و عملیات اجرایی مابقی واحد‌ها نیز به پس از تامین اعتبار و ارائه تسهیلات آغاز خواهد شد.

وی اظهار کرد: در هفته دولت امسال ۴۵ طرح هادی با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال افتتاح و ۹ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۱۸ میلیارد ریال کلنگ‌زنی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار