امام جمعه شهر یزد گفت: برای جلوگیری از خاموشی چاه های کشاورزی به دلیل کمبودبرق، برق چاه ها را با استفاده از نیروی خورشیدی تامین کنید.

آیت الله ناصری، امام جمعه شهر یزد گفت: دستگاه های دولتی و ادارات باید در کارها اندیشه و تفکر کنند تا بتوانند مشکلات را حل کنند. 

او افزود: در مدارس و سیستم آموزشی دانش آموزان درس را حفظ می کنند و نمره می گیرند و مدیران بخشنامه ای عمل می کنند پس باید به تفکر و اندیشه در مدارس بیشتر توجه شود.

امام جمعه شهر یزد با تاکید بر مدیریت مصرف آب گفت: پیشنهاد می کنم در شرکت آب منطقه ای مانند همه دنیا تشکیلاتی داشته باشید تا با اندیشه و فکر برای مشکلات راه حل ارائه دهند. 

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه تفکر و تعقل باید در جامعه نهادینه شود، افزود: کشور عربستان با وجود بارندگی های بسیار کم و خشکسالی صادر کننده گندم به کشور های مختلف است که این نشان دهنده مدیریت و تفکر در کارشان است. 

آیت الله ناصری گفت: شرکت سهامی آب منطقه ای یزد نحوه صحیح استفاده از آب و منابع آبی را به مردم و کشاورزان با روش های خلاقانه و نوین آموزش دهد. 

آیت الله ناصری، امام جمعه شهر یزد در نشست مدیرعامل، اعضا هیئت مدیره و معاونین و مدیران شرکت سهامی آب منطقه ای یزد این مطالب را بیان کرد.

محمد مهدی جوادیان زاده ، رئیس هیئت مدیره شرکت سهامی آب منطقه ای یزد نیز گفت: با توجه به کمبود بارندگی و کاهش منابع آبی در استان اقدامات حفاظتی مختلف از سوی شرکت برای مدیریت مصرف آب در حال انجام است. 

او افزود: به این منظور اقدامات حفاظتی هرماه نشستی با کشاورزان شهرستان های مختلف استان برگزار می کنیم و حرف آن ها را می شنویم و مشکلات قابل حل را تسهیل گری می کنیم. 

رئیس هیئت مدیره شرکت سهامی آب منطقه ای یزد با بیان اینکه وزارت نیرو بر موضوع بازتخصیص تاکید ویژه دارد، گفت: با اجرای خط سبز آبرسان پساب به صنایع آب کیفی آن ها از مدار خارج و در اختیار مردم برای شرب و بهداشت قرار می گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار