مسئولان سازمان راهداری می گویند طبق بررسی های صورت گرفته استقبال زائران از پویش نذر مسافر نقش موثری در کاهش ترافیک در پایانه های مرزی داشته است.

همزمان با نزدیک تر شدن به اربعین میزان ترددها در بسیاری از مرزهای منتهی به عراق افزایش یافته است و از سوی دیگر حجم بازگشت زائران هم  افزایش یافته است بنابراین با توجه به کمبود ناوگان حمل‌ونقل عمومی بسیاری از مسئولان توصیه کرده اند که زائرانی که خودروی شخصی دارند به پویش نذر مسافر بپیوندند و با سوار کردن زائران دیگر بتوانند کمکی در کاهش میزان مسافران در پایانه های مرزی کنند. 

طبق بررسی های صورت گرفته  تا به امروز میزان استقبال  از این طرح از سوی زائران خوب بوده است.

در همین رابطه حسنی یکی از زائران در پایانه مرزی مهران  به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: خودروی من برای برگشت برای  حدود ۲ نفر ظرفیت داشت و زمانی که دیدم هم وطنان برای برگشت با کمبود خودرو مواجه هستند آنها را سوار کرده و به نزدیک ترین مسیر رساندم.

داریوش امانی رئیس سازمان راهداری در این خصوص اعلام کرد: با توجه به افزایش پیک بازگشت زائران اربعین به کشور ، به تمامی زائران دارای خودروی شخصی توصیه می شود که به پویش نذر مسافر بپیوندند چراکه نقش موثری در کاهش میزان بار ترافیکی در پایانه های مرزی و جاده های منتهی به پایانه ها دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار